Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ خط پروازی قشم ایر به مسقط و بالعکس با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان، جمعی از اعضای سفارت کشورمان در عمان و جمعی از مسئولین ایرانی و عمانی روز سه شنبه ۱۶ بهمن در محل فرودگاه بین المللی مسقط، افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم پیش از افتتاح این خط پروازی، گفت: سیاست توسعه خطوط پرواز‌های خارجی از فرودگاه بین المللی قشم با هدف جذب بیشتر سرمایه گذاران و افزایش گردشگر در این جزیره با افتتاح خط پروازی قشم به مسقط و بالعکس کلید خورد.

وی با اعلام اینکه خط پروازی دوسویه فرودگاه بین المللی قشم به مقصد مسقط پایتخت کشور عمان با هواپیمای شرکت قشم ایر و روز‌های دو شنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می‌شود، افزود: مسافران این خط بین المللی در کمترین زمان ممکن با توجه به فعال بودن سامانه الکترونیک صدور ویزا در فرودگاه بین المللی قشم، می‌توانند ویزای سفر به عمان را نیز دریافت کنند.

به گفته وی با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی قشم در مسقط انجام شده، پیش بینی می‌شود برقراری این خط هوایی موجب ارتقای فعالیت‌های اقتصادی عمانی‌ها در منطقه آزاد قشم شود.

وی اظهار کرد: در کنار خط هوایی ایجاد شده به زودی خط دریایی جزیره قشم به استان مسندم این کشور هم با هدف افزایش سفر گردشگران برقرار خواهد شد.

کمالی اظهار امیدواری کرد: با افزایش شمار خطوط بین المللی فرودگاه قشم شاهد افزایش سفر گردشگران و فعالان اقتصادی قطر، عمان و امارات متحده عربی به این جزیره مستعد سرمایه گذاری باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مسقط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب