Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 17 بهمن ماه در جمع مربیان طرح چهره به چهره استان با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار مربیان طرح چهره به چهره ارزشمند و کار انبیا است.
وی افزود: دعوت به خدا با آگاهی، استدلال و منطق انجام می‌شود و فرد از عمق جان می‌پذیرد، ایمان می‌آورد و آنهایی که پیروی می کنند، سعادتمند خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه هدایت انسان‌ها از ارزش و اهمیت زیادی برخوردارد است، عنوان کرد: اگر یک نفر به انسانیت روی بیاورد و در مسیر حق قرار بگیرد، پیش خداوند بسیار ارزشمند است و پروردگار از این عمل خوشنود خواهد شد و این مهم رسالت انبیا و در جامعه امروز بر دوش مربیان تربیتی است.
وی اعلام کرد: تشکیل حلقه‌های تربیتی باعث افزایش انسان‌های صالح می‌شود و زمینه برای هدایت همه بشریت فراهم می‌شود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه اراده خدواند بر این است که انسان انتخاب کند، افزود: خداوند زمینه‌های راه درست را به انسان‌ها نشان می‌دهد و عده‌ای توفیق می‌یابند که انتخاب کنند و دوست خدا باشند.
وی بیان کرد: افرادی که برای خواست خداوند کمک می‌کند و زمینه برگشتن انسان‌ها را به سوی خدا فراهم می‌کنند، دارای جایگاه رفیع پیش پروردگار هستند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه هدایت الهی، رحمت عامه دارد، ادامه داد: یکی ار برکات طرح چهره به چهره، تربیت انسان های باخدا بوده که این عمل دارای ارزش معنوی زیادی است و نصیب هر کسی نمی شود.
وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) و اثرات انقلاب در جهان عنوان کرد: به واسطه انقلاب اسلامی، انسان‌های زیادی در سراسر جهان تربیت شدند و تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان های آن قرار گرفتند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به توطئه‌های دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) دین و نام خدا را زنده کرد و مردم را در پیچ تاریخی به سوی خدا و دین برگرداند و به برکت انقلاب، اسلام در جهان زنده شد و در دنیای که علم و دین را مخالف هم می دانستند، قدرت دین را جهان نشان داد و انسان های تربیت کرد که با اتحاد و ایمان استوار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شد، یادآور شد: انقلاب ما انفجار نور بود و برکات آن به سراسر جهان رسید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی آیت الله حسینی شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد