Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌حجت‌الله رئیسی، معاون تربیت آموزش عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: آزمون سراسری حفظ قرآن کریم ناجا همه ساله در نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود و همکاران همراه با همسران و فرزندانشان، سربازان و نیروهای بازنشسته بعد از گذراندن دوره آموزشی در این آزمون شرکت می‌کنند، امسال نیز 200 نفر از این افراد در سطح استان در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بحث آموزش حفظ را در 35 کلاس در سطح استان پیگیری کردیم و چهارم اسفندماه زمان بهره‌برداری کلاس‌هایمان است. این آزمون در تاریخ 4 تا 12  اسفندماه در پایگاه‌های انتظامی سراسر استان برگزار می‌شود.

رئیسی اظهار کرد: داوران این مسابقات از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و همچنین یک نفر نیز از سازمان تبلیغات اسلامی تهران به‌عنوان ناظر معرفی شده‌اند تا روند اجرایی مسابقات را پیگیری کنند. نحوه اجرای مسابقات به گونه‌ایی است که این تیم قرآنی به صورت دوره‌ایی در شهرستان‌های فارسان- کوهرنگ، اردل-کیار،  بروجن- لردگان، بن- سامان، 2 روز نیز در مرکز استان و ستاد یگان ویژه حاضر می‌شوند و مسابقات را اجرا می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های حفظ جزء 1،2،3،4،5،10،15،20 و حفظ کل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند همچنین برگزیدگان در رشته‌های 5 جزء به بالا به مسابقات سایت تلاوت نیز راه پیدا می‌کنند و جوایز نفیسی را ازآن خود خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد