Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد با اشاره به تصویب تبصره ۱۶ بودجه در مجلس گفت: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در سال ۹۸ به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ سید پرویز فتاح امروز در سفر به استان گیلان که با هدف سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان این نهاد انجام شد اظهار داشت:‌ با تصویب تبصره 16 بودجه در مجلس تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به 5 هزار میلیارد تومان در سال 98 افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد از افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان گیلانی نیز خبر داد و عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور به وفاق و همدلی بیشتری بین مردم نیاز دارد که کمک به افراد نیازمند اجتماع و کسانی که دارای توانایی مالی بسیار ضعیفی هستند یکی از مظاهر این اتحاد ملی است.

وی حفظ همبستگی بین مردم را زمینه‌ساز ناامیدی و شکست نقشه‌های دشمن اعلام کرد و ابراز داشت: در شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم، آسیب‌های بیشتری متوجه محرومان و مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌شود.

70 هزار خانوار از خدمات مسکن کمیته امداد بهره‌مند شدندپیش‌بینی ایجاد 162 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد در سال 98تهران| توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش رویکرد اصلی کمیته امداد است

فتاح دست‌اندرکاران نهاد کمیته امداد را خادمان ملت و محرومان دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با تمام توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور برای حل مشکلات نیازمندان استفاده کنیم تا فشار اقتصادی بیشتری به مددجویان و افراد تحت حمایت کمیته امداد وارد نشود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی شبانه‌روزی در حال تلاش بوده و از هیچ حربه‌ای غفلت نمی‌کنند بیان داشت: دشمنان با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی درصدد هستند مردم ایران را نسبت به نظام و دستاوردهای به دست آمده آن ناامید کنند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار و وامدار ملت ایران هستند ابراز داشت: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در سخت‌ترین مشکلات همواره همراه نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده‌اند و در شرایط فعلی نیز حتی جلوتر از مسئولان عمل می‌کنند.

فتاح تسلیم شدن دنیا در برابر قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را از معجزه‌های الهی پروردگار خواند و اظهار داشت: اگر کسی با آرمان‌ها و ارزش‌های اصلی نظام اسلامی و خواسته‌های برحق ملت ولایتمدار ایران همراهی نداشته باشد بر اساس تجربه تاریخی از قطار انقلاب پیاده خواهد شد.

وی افزایش 2.5 برابری اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با موافقت مجلس با تبصره 16 لایحه بودجه سهم ‌اعتبارات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد برای سال آینده از دو هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اصل پایبندی بر عهد و پیمان انقلاب اسلامی توسط مردم اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی عهدی دیرینه با خدای خود بسته‌اند و تا پای جان از این پیمان دفاع و پاسداری می‌کنند بنابراین مسئولان نیز باید با خوش‌رویی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران