Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه گفت: در حالی که ایرانیان از جمله هموطنان یهودی ما ۴۰ سال پیشرفت را به رغم فشار‌های آمریکا گرامی می‌دارند، آقای ترامپ باز هم در سخنرانی سالانه خود در کنگره اتهاماتی را علیه ما مطرح کرد.به گزارش بلاغ،محمد جواد ظریف، در واکنش به سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره و ایراد اتهامات تکراری به ایران، در صفحه شخصی خود نوشت: «در حالیکه ایرانیان از جمله هموطنان یهودی ما ۴۰ سال پیشرفت را به رغم فشار‌های آمریکا گرامی می‌دارند، آقای ترامپ باز هم در سخنرانی سالانه خود در کنگره اتهاماتی را علیه ما مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصومت آمریکا با ایران، آمریکا را به سمت حمایت از دیکتاتورها، قصابان و افراطی‌هایی سوق داده که جز ویرانی برای منطقه ما چیزی نداشته است».

«دونالد ترامپ» بامداد امروز، در دومین سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا ضمن تکرار اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران مدعی شد که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشورمان اعمال کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: هرگز از رژیمی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و تهدید به نسل کشی علیه مردم یهود می‌کند چشم بر نمی‌داریم!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا

 حسین  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس‌های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی‌های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند