Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های فرانسوی معتقدند حضور بازیکنان در جشن تولد مهاجم برزیلی روی عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار با وجود این که آسیب دیده است و نمی‌تواند بازی کند در مرکز توجه است. تولد باشکوه ۲۷ سالگی مهاجم پاری سن ژرمن خوشایند فرانسوی‌ها قرار نگرفت و آن‌ها معتقدند این جشن روی عملکرد تیم پاریسی تأثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان توماس توخل در حال حاضر در شرایط تعیین کننده‌ای قرار دارند و سه‌شنبه هفته آینده در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی با منچستریونایتد بازی خواهند کرد.

روزنامه لو پاریسین به فصل گذشته اشاره کرد که بازیکن برزیلی چند روز قبل از دیدار برابر رئال مادرید تولد گرفت و پاری سن ژرمن ۳ بر یک در سانتیاگو برنابئو شکست خورد. برنامه پاریسی‌ها در این روزها خیلی فشرده است و در بین هفته‌هایی که این تیم در لیگ قهرمانان استراحت می‌کند باید دو بازی معوقه‌اش در لیگ را انجام دهد. به عنوان مثال شاگردان توخل امشب (چهارشنبه) باید در جام حذفی بازی کنند.

یک بدنساز در لیگ یک گفت: اگر بازیکنان الکل مصرف نکرده باشند و تا دیروقت بیدار نمانده باشند ریسکی وجود نخواهد داشت.

با این حال لو پاریسین نوشت: باوجود این که در جام حذفی تغییراتی در ترکیب اعمال خواهد شد اما برخی از بازیکنان تا پنج صبح هم به خانه بازنگشته بودند. یکی از سرمربیان با سابقه در لیگ یک فرانسه گفت: باورنکردنی است. فکر می‌کردم آن‌ها از سال گذشته درس گرفتند. باشگاه باید در این قضیه دخالت می‌کرد. یک شب پس از شکست برابر لیون، مصرف کمی الکل، برخی از بازیکنان تاوانش را خواهند پرداخت و وضعیت جسمانی‌شان خوب نخواهد بود.

یک سوال دیگر که بی پاسخ مانده این است چطور سرمربی مانند توخل که در استراحت کردن بازیکنان و رژیم‌شان سخت‌گیر است در این باره مخالف نبود. سرمربی آلمانی در این باره اظهار کرد: تولد نیمار بود اما در همان حال او خیلی غمگین بود چون نمی‌تواند با ما بازی کند. ما باید در کنارش باشیم و این موضوع را نشان دهیم. هم‌چنین از او حمایت کنیم چون برایش مهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه جشن تولد نيمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!