Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خانقائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 17 درصد از تلفات جاده ای سیستان و بلوچستان مربوط به راکبان موتور سیکلت است، یکی از طرح های مهم حوزه حمل و نقل در این استان اجرای طرح ارتقای ایمنی برای موتور سوراران است.
وی گفت: همچنین به منظور ارتقای ایمنی تردد وانت بارها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی ویژه رانندگان این وسایط نقلیه نسبت به توزیع اقلام کمک ایمنی نظیر کپسول آتش نشانی، برچسب شبرنگ و بازتابنده و مثلث احتیاط تاشو میان آنان اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: برچسب های شبرنگ و مثلث های احتیاط توزیع شده بهترین روش برای تشخیص وانت بارها در تاریکی شب به دلیل بازتاب و درخشندگی شبرنگ آن و به منظور هشدار و پیش آگاهی به سایر کاربران جاده ای است.
وی از اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: عملیات ایمن سازی فیزیکی محیط اطراف 32 مدرسه حاشیه راه های این استان امسال انجام شده است.
خانقائی افزود: همچنین برای بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان، آگاهی از نحوه تردد ایمن در جاده ها و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی امسال آموزش های لازم به 6 هزار و 500 دانش آموزش در 50 باب مدرسه در حاشیه جاده های این استان ارائه شده است.
وی توزیع پنج هزار کوله پشتی، 2 هزار جامدادی، 2 هزار جعبه مداد رنگی، 10 هزار دفتر و 400بازی حافظه هر کدام با شعار درج شده ایمنی در میان دانش آموزان مدارس حاشیه جاده های سیستان و بلوچستان را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای فرهنگ سازی عنوان کرد.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی کلاس های آموزشی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • داداش کلاه یادت نره 
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس