Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:31:38 GMT

با رفتن سایپا زمین اکباتان آماده میزبانی از امیدها

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۸۱۳۰

با رفتن سایپا زمین اکباتان آماده میزبانی از امیدها

مدیرعامل باشگاه پاس قوامین از آمادگی کامل این مجموعه جهت میزبانی از مسابقات گروه سوم مقدماتی المپیک 2020 در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرهنگ حسین سلیمانی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته جهت آماده سازی زمین چمن مجموعه پاس قوامین گفت:با همکاری فدراسیون فوتبال خوشبختانه از اواخر پاییز اقدامات لازم جهت آماده سازی و ترمیم زمین چمن ورزشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و با توجه به حساسیت بازی های تیم ملی امید مسابقات باشگاه سایپا به ورزشگاه شهر قدس متتقل شده همچنین بازی های باشگاه سرخپوشان هم دیگر در این زمین انجام نمی شود. بر این اساس ابتدا از فشار بازی ها کم کردیم و سپس مراحل ترمیم و آماده سازی چمن را به خوبی انجام دادیم. با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال متخصصان امر پروژه ترمیم زمین را زیر نظر داشتند و خوشبختانه در حال حاضر وضعیت زمین بسیار خوب است.


سلیمانی در ادامه اظهار داشت:باعث افتخار و خوشحالی ماست که در این مرحله اساس میزبان بازی های تیم ملی فوتبال امید خصوصا در ایام فروردین ماه هستیم و امیدواریم بازی های خوب و به یاد ماندنی در این مجموعه برگزار شود. با توجه به مراحل نهایی کار انتظار این است که در فروردین ماه زمین چمن پاس قوامین با بهترین کیفیت ممکن میزبان مسابقات باشد و از این نظر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم امید می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که در زمین بسیار خوب و مطلوبی مقابل حریفان خودشان قرار می گیرند. بازی ها در هفته اول فروردین ماه و در آغاز سال جدید آغاز خواهد شد که امیدواریم شاهد حضور همه جانبه وتبال دوستان تهرانی و حتی شهرستانی در ورزشگاه باشیم. انشالله در همین شرایط تیم المپیک کشورمان با انجام بازی های درخشان به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند و موجب خوشحالی مردم عزیز در آغاز سال 1398 باشد.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم اما آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلاً آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسؤولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

مورایس ادامه داد: همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

وی گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 6097662

دیگر خبرها

  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)