Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:طبق آخرین سرشماری نرخ بیکاری استان اردبیل 15.3% اعلام شده است که با این رقم اردبیل جزو استان های بیکار کشور محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،هجدهمین جلسه شورای هماهنگی اداره کل،پیش از ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در محل سالن جلسه این اداره کل با حضور اعضای شورای هماهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم رحیمی اظهار کرد:ساختار اقتصادی اردبیل در حوزه های کشاورزی با 35درصد،در حوزه صنعت با 23درصد و در حوزه خدمات 42 درصد تعریف شده است.

وی وضعیت شغلی استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: طبق آخرین سرشماری نرخ بیکاری استان اردبیل 15.3درصد اعلام شده است که با این رقم اردبیل جزو استان های بیکار کشور محسوب می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به ساماندهی 1741تعاونی فعال با 15000 نفر اشتغالزایی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در راستای رسیدگی به شکایت کارگری 5000پرونده دادخواست کارگری را بررسی کرده ایم که مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها در هیات  حل اختلاف 17 روز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر شهرهای استان مجموعه ورزشی کارگران فعال است  بیان کرد: در راستای ساماندهی امور کارگران  ستادهای مختلفی در بدنه تعاون،کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است.

وی به پرداخت تسهیلات فراگیر و مشاغل روستای  به ارزش 200 میلیارد تومان در استان اشاره کرد و گفت:125 میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی روستایی و 75 میلیارد تومان نیز در بخش فراگیر پرداخت شده است.

وی یادآور شد این اعتبار برای 2000 طرح فعال تعاونی در نظر گرفته شده بود که با راه اندازی این تعاونی ها امیدواریم سیمای اشتغال استان متحول شود.

وی نرخ 15.3درصدی بیکاری در استان را زیبنده اردبیل ندانست و گفت:اردبیل محور کشاورزی در کشور محسوب می شود که انتظار  داریم در این راستا وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همکاری و مساعدت لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ