Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری، از افتتاح فاز دوم دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان با حضور وزیر ارتباطات خبر داد و گفت: این پروژه در راستای افزایش فضاهای آموزشی اجرایی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، مسعود نصیری زرندی ، ضمن بیان اینکه فاز دوم دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱۰ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۸۲۰ متر مربع احداث‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه سمنان بابیان اینکه این پروژه در سه طبقه مجزا ساخته‌شده است، اضافه کرد: افزایش سرانه فضای آموزشی و تأمین نیازهای آموزشی این دانشکده مهم ترین هدفی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

 

وی اعتبار هزینه شده این پروژه را ۲۹ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال ذکر کردوگفت: توسعه امکانات علمی و آموزشی نقش مؤثری در ارتقای شاخص‌های علمی استان ایفا می‌کند و باید نسبت به تقویت زیرساخت‌های موجود گامی مؤثر برداشته شود.

 

نصیری چهل‌سالگی انقلاب را فرصت ویژه‌ای برای بیان دستاوردهای نظام دانست وادامه داد: بر این اساس افتتاح فاز دوم دانشکده عمران به‌خوبی گواه بر اجرای توسعه در مسیر انقلاب است.

 

بهره مندی ۸۰۰ خانوار مهاجر در مهمان‌شهر سمنان از تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان ضمن بیان اینکه ۸۰۰ خانوار مهاجر در مهمان شهر سمنان از تلفن ثابت بهره‌مند شدند، ابراز داشت: خوشبختانه توسعه ارتباطات در استان مطلوب و دارای رتبه دوم کشوری است لذا به همین امر بسنده نکرده و به دنبال ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی در استان هستیم.

 

مجید دارایی اضافه کرد: برای ایجاد دولت الکترونیک، حمل‌ونقل هوشمند، آموزش، شبکه ملی الکترونیک، خدمات و سرویس های هوشمند و مدیریت ساختمان‌های هوشمند چاره‌ای جز فراهم کردن زیرساخت‌ها در استان سمنان نداریم که این روند پیگیری می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات استان سمنان بابیان اینکه شبکه قدیمی پاسخگوی پهنای باند برای توسعه خدمات هوشمند نیست، ابراز داشت: با بهره‌گیری از روش های قدیمی نمی‌توان اقدامات را به‌روز کرد بنابراین در استان به سرعت به سمت توسعه خدمات خیز برداشتیم.

 

دارایی در ادامه تصریح کرد: در زمینه تانوما خدمات خوبی در استان سمنان صورت گرفت و تلاش شد تا این خدمات به نحو مطلوب در سطح روستاها و مناطق محروم توسعه پیدا کند که امروز در مهمان شهر شاهد برخورداری مهاجران از تلفن ثابت و اینترنت هستیم.

 

وی اضافه کرد: در چهل‌سالگی انقلاب نگاه به سمت رفع محرومیت و توسعه خدمات است، لذا در این شرکت می‌کوشیم تا زیرساخت‌های لازم را برای تحقق این شعار به نحو مطلوب فراهم کنیم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی دهه فجر فیلم فجر گروه سرود مجلس سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: وارد کردن این موتور به همت دانشکده فنی و مهندسی و همکاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری، بوده است.    حسن الداغی افزود: موتور JT۸D-۱۵ با هدف آشنایی دانشجویان رشته مهندسی هوا و فضا با انواع موتور‌های جت، موتور‌های احتراق داخلی و موتور‌های پیستونی، قطعات و نحوه اورهال موتور، سیستم سوخت رسانی و خنک کاری و روغن کاری موتور، خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم