Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:45:46 GMT

تجدید میثاق در میدان آزادی با طنین ای ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۸۸۸۴

تجدید میثاق در میدان آزادی با طنین ای ایران

تهران - ایرنا - « ای ایران» به عنوان قطعاتی از سرودهای انقلابی ایران، بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در میدان آزادی نواخته و طنین انداز شد و ضمن تجدید میثاق ،به این مکان جانی دوباره بخشید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی برج آزادی، این برنامه به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سرود ملی جمهوری اسلامی ایران»، «ای ایران»، «خمینی ای امام»، «بوی گل و سوسن و یاسمن آید» و «بهمن خونین» قطعاتی بودند که توسط ارکستر موسیقی به سرپرستی «سینا ذکایی» و رهبری «فاضل عالیشان» در فضای باز میدان آزادی اجرا شدند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و نعمت اله پایان رئیس مجموعه برج آزادی ازجمله مسئولان و دست اندرکاران ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در این برنامه اجرای زنده بودند.
فراهنگ ** 9494 ** 1355 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي چهل سالگي انقلاب سرود اي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بنابر اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است