Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:42:22 GMT

«شوش» میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۹۱۴۳

«شوش» میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی کشتی، برای حضور در بازی های ساحلی جهان که سال آینده در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، ۲ مسابقه گزینشی به ترتیب روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر لیسبون پرتغال و روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شهر بوزیوس برزیل را برای تمامی کشورهای عضو در نظر گرفته است. بدین ترتیب این فرصت را به تمام کشتی گیران ساحلی دنیا داده تا شانس خود را برای حضور در مسابقات مذکور امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدراسیون کشتی مسابقات انتخابی برای حضور در این رقابت ها را روز جمعه ۲۶ بهمن با همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار می کند تا نفرات منتخب راهی مسابقات گزینشی رقابت‌های ساحلی جهان در آمریکا (مهر ماه سال ۹۸) شوند.

کد خبر 4536039

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟