Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران با بیان نقش بی بدیل حضرت امام (ره ) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت :اساس نهضت امام خمینی مبتنی بر روش سیدالشهدا (ع ) بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام حسین رضایی  امروز در جمع روحانیون شاغل درمنطقه گلستان و مازندران اظهار کرد: امام خمینی (ره) الگوی تمام عیار و کامل یک مسلمان و نمونه بارز یک رهبر سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت امام (ره)  به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد و ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به ملت ایران غرور و شخصیت و خودباوری بخشید و  صدای استقلال و آزادگی را درسراسر جهان سرداد و امید را در دل های ملل تحت ستم جهان زنده کرد .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران تصریح کرد: او در عصری که همه ی دست های قدرتمند سیاسی برای منزوی کردن دین و معنویت و ارزش های اخلاقی تلاش می کردند نظامی بر اساس دین و معنویت و ارزش های اخلاقی پدید آورد و دولت و سیاستی اسلامی بنیان نهاد و حضرت امام یادگاری فراموش نشدنی و ذخیره ای بس گرانبهاست.

وی افزود: ایشان در شرلیطی دفاع مقدس ملت ایران را هدایت کرد که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران مجهز به انواع سلاح های مخرب و کشنده بودند و قصد نابودی اسلام و میهن اسلامی را داشتند اما با سرافکندگی هرچه بیش تر شکست خوردند.

رضایی خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) تنها یک رهبر سیاسی  وانقلابی نبود بلکه امام فراتر از الگوها و قالب های موجود رهبری الهی بود ،ر هبری امام پیامبر گونه بود.

وی ادامه داد: میراث او هم تنها اختصاص به جامعه یا ملت خاصی ندارد ، و باید مردم قدر و عظمت انقلاب و درایت حضرت امام را بدانند و سوء تدبیر برخی مدیران ناکارامد و شعارگرا را به حساب انقلاب نگذارند .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان و مازندران  خاطرنشان کرد: این دوران فشار اقتصادی نیز که حاصل تفکر ایستایی و بدون راهبرد بخش مدیریتی است به پایان خواهد رسید و از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر