Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:34:42 GMT

پیروزی نارنجی‌پوشان سایپا در خانه مقابل پیام

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۹۹۵۱

پیروزی نارنجی‌پوشان سایپا در خانه مقابل پیام

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد و خانه والیبال تهران میزبان دو تیم پیام و سایپا بود.

نارنجی پوشان سایپا که هفته گذشته موفق شده بودند تیم صدرنشین شهرداری ورامین را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند، امروز مقابل شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم پیام نیز موفق و با نتیجه سه بر دو بازی پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست شماری:
ست اول: ۲۵ -۲۱ به سود سایپا تهران
ست دوم: ۲۵- ۲۰ به سود پیام مشهد
ست سوم: ۲۵-۱۵ به سود پیام مشهد
ست چهارم: ۲۵-۲۱ به سود سایپا تهران
ست پنجم: ۱۶ بر ۱۴ به سود سایپا تهران

کد خبر 4536171 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری ورامین لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن