Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مختاری رئیس اداره تولید تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در نشست همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی که در اداره کل تجهشزات پزشکی وزارت بهداشت برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در زمینه رونمایی از محصول و تقدیر از شرکت‌‌های برتر تجهیزات پزشکی در همایش ملی تجهیزات پزشکی گفت: در همایش ملی تجهیزات پزشکی سه تولید کننده تجهیزات پزشکی تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت‌های برتر به عنوان اولین تولید کننده محصول در ایران شناسایی شدند و محصول آنها پروانه ساخت را برای تولید دریافت کرده و ایمنی آن محرز شده است.

رئیس اداره تولید تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: 24 محصول تجهیزات پزشکی برای اولین بار در ایران تولید شده است و این محصولات پیش از این انحصار دو یا سه کشور در جهان را داشته‌اند.

 

در ادامه تربتی رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی با بیان اینکه همایش ملی تجهیزات پزشکی در سالروز سقوط هواپیمای یاسوج و روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته شماری از مهندسان تجهیزات پزشکی که برای خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی به یاسوج سفر می‌کردند در سانحه سقوط هواپیمای یاسوج جان خود را از دست دادند و ما این روز را روز گرامیداشت خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی نامگذاری کردیم.

وی افزود: ما این همایش را با شبکه کارآفرینی برگزار می‌کنیم و محتوای کارگاه‌ها را به نحوی ترتیب داده‌ایم تا کارآفرینی در حوزه تجهیزات پزشکی را توسعه دهیم.

تربتی با بیان اینکه در سال 98 رتبه بندی مسئولین تجهیزات پزشکی انجام می‌شود گفت: مسئولین فنی تجهیزات پزشکی باید رتبه مورد نظر را مطابق با کلاس خطر تجهیزات تولیدی تجهیزات پزشکی داشته باشند و از سال آینده رتبه‌بندی مسئولین تجهیزات پزشکی اجرایی می‌شود.

دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی گفت: ما در این همایش از 4 شرکت صادر کننده، 6 شرکت در خدمات پس از فروش، 3 شرکت در حوزه تولید تقدیر می‌کنیم و این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های برتر تجهیزات پزشکی معرفی می‌َشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب