Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:53:05 GMT

20 طرح عمرانی در خداآفرین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۰۴۶۵

20 طرح عمرانی در خداآفرین افتتاح شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این طرح ها شامل زیرسازی آسفالت و جدول گذاری معابر روستاهای بسطاملو و قیزل یول، 2 پست هوایی برق در خمارلو، یک پست هوایی برق و احداث و نصب یک دستگاه سکشنلایزر در روستای باقراوغلو، 12باب خانه محروم و یک باب مسجد بین راهی در شهر خمارلو و یک باب غسالخانه در روستای چناقچی است.
فرماندار خداآفرین در آئین افتتاح این طرح ها، گفت: زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری معابر روستای بسطاملو به طول 5500مترمربع و با اعتبار 280میلیون تومان و معابر روستای قیزل یول به طول 2 هزارو 150مترمربع و با اعتبار 96 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیریارانه ای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی امیری راد با بیان اینکه برای احداث 2 پست هوایی برق در شهر خمارلو و یک پست هوایی برق واحداث ونصب یک دستگاه سکشنلایزر در روستای باقراوغلو در مجموع مبلغ 183میلیون تومان هزینه شده است، افزود: پست هوایی با هدف جلوگیری از افت ولتاژ برق تا شعاع 500متری نصب شده و دستگاه سکشنلایزر که برای اولین بار دراین شهرستان برروی فیدرهای فشار متوسط برق نصب شده است قابلیت رفع اتصال برق و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته تا شعاع 20کیلومتری و نیز جداسازی محل معیوب شبکه برق از محل سالم را دارد.
وی افزود: 12باب خانه محروم بصورت در روستای چناقچی، یک باب مسجد بین راهی درشهرخمارلو و یک باب غسالخانه در روستای چناقچی از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید .
وی افزود: برای ساخت این خانه های محروم که هرکدام در زمینی به مساحت 50مترمربع احداث شده در مجموع مبلغ 600میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه هزینه شده است .
فرماندار خداآفرین گفت: مسجد بین راهی خمارلو نیز درزمینی به مساحت 200مترمربع و با هزینه یکصد میلیون تومان توسط بسیج سازندگی و غسالخانه روستای چناقچی نیز به مساحت 25 مترمربع و با هزینه 15میلیون تومان با مشارکت مردمی و بسیج سازندگی سپاه ساخته شده است.
3038/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب اسلامی برق جدول کمیته امداد امام خمینی مسجد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در ۱۸ کلاس و ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر مربع فضای ورزشی طراحی و احداث شده است.

برای ساخت این مدرسه در منطقه پردیسان ۳۰ میلیارد تومان به همت خیر هزینه شده و طرح سالن ورزشی نیز در قالب دولتی و با مشارکت خیر به بهره برداری رسیده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدرسه استقرار سه سامانه سلول‌های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ کیلووات است که علاوه بر بهره‌گیری از انرژی خورشیدی برای تامین پایدار شبکه توزیع برق به تأمین هزینه مدرسه‌های نیز کمک می‌کند.

محمود کمانی، معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک این وزارتخانه با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای تجهیز مدارس خیرساز به نیروگاه‌های برق خورشیدی، گفت: استان قم با ۱۱ مدرسه مجهز به سلول‌های خورشیدی در این زمینه پیشتاز است.

وی افزود: سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) برق تولیدی این مراکز را به قیمت مناسب خریداری می‌کند که علاوه بر فرهنگ‌سازی برای نسل آینده در تامین هزینه‌های جاری و نگهداری مدارس نیز موثر است.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم با تجلیل از خدمات و اقدامات خیرین مدرسه ساز گفت: استان قم  یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیاز دارد که باید به سرعت این نیاز مرتفع شود.

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است، گفت: در یک برنامه کوتاه مدت با همکاری دستگاه‌های متولی ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

در حال حاضر ۸ هزار و ۳۰۰ پروژه در سطح کشور در دست احداث است که ۵۰ درصد آن‌را خیرین برعهده دارند.

سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه به همت خیرین مدرسه ساز در قم احداث شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد در سطح استان به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد