Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید روستایی(کارگردان و نویسنده) در نشست نقد و بررسی این فیلم گفت: از همان ابتدا نوید محمدزاره و پیمان معادی را به‌عنوان بازیگران نقش‌های خود در نظر گرفته بودم و از زمانی که طرح را نوشتم با آنها درباره فیلمنامه صحبت می‌کردم.

او درباره تدوین دوباره فیلم و حذف پلان‌هایی از آن گفت: برخی صداگذاری‌ها و مسائل بود که طی 48 سال گذشته روی آن کار کردم که البته به پخش امشب نرسید اما از فردا نسخه جدید به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه آخر ممیزی نداشت.

روستایی در پاسخ به مقایسه این فیلم با ابد و یک روز گفت: هر کدام از این فیلم‌ها جدا هستند و قابل مقایسه نیستند.

کارگردان و نویسنده فیلم درباره ساماندهی تعداد زیادی از معتادان در سکانس‌های مختلف گفت: کار با آنها سخت بود اما این سختی را پای توانمندی ما نگذارید. لوکیشن را جایی انتخاب کردیم که دسترسی به آنها سخت نبود. البته که آنها زود خسته می‌شدند . فراموس نکنیم در تهران هزاران معتاد وجود دارد و من انبوهی از معتادان را نشان ندادم.

او معتقد است: به طور الزام قاچاقچیان نباید سن‌بالا و با چهره چاقو خورده باشند بلکه می‌توانند کم سن و سال باشند. دسترسی به مواد آسان و سریع و سن اعتیاد کاهش یافته است.

روستایی خاطرنشان کرد: برام مهم بود که آدم‌ها را با شغل و کار آنها نشناسیم بلکه هر یک از آنها هدف‌هایی دارند که ریشه در جایی دارد از این رو نشان دادن خانواده او برام مهم بود.

نوید محمدزاده نیز درباره شخصیت پردازی نقش خود گفت: ما بازی کردیم و باید آن را دید. قاچاقچی می‌تواند یک آدم نرمال باشد و فلسفه زندگی را بداند. به طور حتم نباید خرس روی صورت او چنگ انداخته باشد. بهتر است درباره فیلم صحبت کنیم و وارد حواشی نشویم.

پیمان معادی هم تاکید کرد: ادای هیچ‌کس را در نمی‌آوریم.

سید جمال ساداتیان(تهیه‌کننده) نیز با اشاره به اینکه کار این فیلم 14 ماه طول کشید، گفت: 5 ماه فیلمبرداری داشتیم و تمام لوکیشن‌ها را از صفر تا 100 ساختیم. این فیلم دو و نیم برابر یک فیلم معمولی هزینه داشت.

او یادآور شد: از آنجایی که بنگاه سرمایه گذاری نیست که بشود از آن پول گرفت کار برای سینما و سرمایه آن دشوار است. همه سازمان‌ها و ارگان‌ها دوست دارند شخصیت‌های سینما براساس بخشنامه‌ها شکل گیرد درحالیکه زبان سینما با زبان بخشنامه متفاوت است.

ساداتیان درباره حذف پلان‌هایی از فیلم به درخواست نیروی انتظامی گفت: پلیس وقتی با مجرمان روبه‌رو می‌شود با افرادی روبه روست که خشن هستند بنابراین نمی‌تواند با ملاطفت رفتار کند اما دوست دارد سینما چیزی را به نمایش بگذارد که مردم در جامعه می‌بینند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نوید محمدزاده سعید روستایی متری شیش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!