Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:27:07 GMT

هفت سارق مسلح در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۰۷۲۸

هفت سارق مسلح در خوزستان دستگیر شدند

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت : با تلاش ماموران انتظامی این استان هفت سارق مسلح حرفه ای در شهرستان های اهواز و کارون دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت(ا-ت) و (ح-س) در منطقه ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آن ها آغاز شد که سارقان به محض مشاهده مأموران انتظامی به وسیله خودروی سرقتی اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: سارقان در تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند که پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل کرد و 2 متهم که سابقه چند فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی آنها نیز توقیف شد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی شده و توسط اورژانس 115برای مداوا به یکی از مراکز درمانی اهواز منتقل شدند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه جنگی ، 2 تیغه خشاب، 45 عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
سردار عباس زاده بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد.
وی گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: این سارقان در استان های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.
سردار عباس زاده گفت: همچنین یک باند سارقان مسلح خودرو در شهرستان کارون منهدم شد و چهار نفر دراین زمینه دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کارون با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی باند چهارنفره سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی قضائی در چند عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی پراید سرقتی کشف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه دوتیغه خشاب و 14 فشنگ کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: تحقیقات جهت کشف جرائم دیگر همچنان ادامه دارد.
/6002/7152

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت‌ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های میدانی متهمان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد