Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست مشترک نمايندگان استان تهران با حضور حجت بهاري فر مديرعامل و معاونين فني، شبکه فروش و توسعه بازار و مدير امور نمايندگان، کارگزاران و شعب با هدف بررسي چالش‌ها و شناسايي فرصت‌هاي شبکه فروش در استان تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت بهاري فر ضمن گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به دستاوردهاي انقلاب در صنعت بيمه اشاره کرد و افزود: هدف اصلي برگزاري نشست با نمايندگان، آگاهي از نيازها و دغدغه هاي شبکه فروش است که اين مهم از طريق برگزاري انتخابات اعضاي شوراي هماهنگي و معرفي نمايندگان منتخب براي ارتباط هرچه بهتر بين شبکه فروش و ستاد قابل دستيابي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل بيمه "ما" بر لزوم تشکيل انجمن هاي صنفي تاکيد کرد و افزود: رشد حرفه‌اي‌گري و اخلاق و منش حرفه‌اي با وجود چنين تشکل صنفي که ارتباط مستقيم با شغل و حرفه افراد دارد، ترويج خواهد يافت. بنابراين وظيفه تمام متوليان صنعت است که راه را براي تشکيل انجمن صنفي فراهم کرده و ديدگاه‌ها و نظرات خود را در جرايد حرفه‌اي ارائه کنند،
صالح شيري معاون شبکه فروش و توسعه بازار در اين نشست با اشاره به اهميت نقش نمايندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردي شرکت، توجه ويژه و خاصي به شبکه فروش و نقش نمايندگان در کيفيت عملکرد شرکت شده است.
وي افزايش کيفيت، دقت و سرعت در ارائه خدمات پس از فروش را حائز اهميت دانست و خاطر نشان کرد: براي حصول به اين نتيجه بايد اقداماتي مانند جذب نمايندگان بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري و تفويض اختيار در زمينه صدور و پرداخت خسارت انجام شود.
شيري افزود: در راستاي ارتقاي کيفيت شبکه فروش ، افزايش دانش و مهارت نمايندگان در بازاريابي و مديريت بازار و توانمندسازي آنها از لحاظ فني در نظر گرفته شده است.
در ادامه ي نشست، معاون فني شرکت خطاب به نمايندگان اظهار داشت: همه ما اعضاي يک خانواده هستيم و منافع ما به يکديگر وابسته است از اين رو براي محافظت از اعتبار و کيان شرکت لازم است تا منافع سازمان را بر منافع شخصي ارجحيت دهيم.
قرباني افزود: اگر طرفين به صورت متقابل يکديگر را درک کنند و در صدد برطرف کردن نيازها و مشکلات همديگر باشند، بدون شک با انسجام، همدلي و برنامه‌ريزي در اهداف خود موفق تر خواهيم بود.
گفتني است در ادامه ، جلسه پرسش و پاسخ نمايندگان با مديرعامل و معاونين بيمه "ما" در مورد مسائل و دغدغه هاي نمايندگان برگزار شد و نمايندگان سوالات خود را در خصوص مسائل فني، فروش، بازاريابي و تبليغات مطرح کردند.
در اين مراسم ، انتخابات اعضاي شوراي هماهنگي نمايندگان استان تهران نيز برگزار شد و 3 نماينده منتخب جهت تسهيل ارتباط ميان ستاد و نمايندگان معرفي شدند.
در پايان طي مراسمي از نمايندگان برتر استان که در فروش کليه بيمه نامه ها و شاخص هاي بيمه گري و مالي برتر بودند، تقدير به عمل آمد
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد