Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم در دیدار اول به پیروزی برسیم. پدیده حریف سرسختی بود ولی توانستیم آنها را شکست دهیم.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ می دهد، افزود: به جرأت به شما می گویم بیشترین مشکلات را پرسپولیس دارد و امیدوارم مسئولان این تیم هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: متاسفانه برخی بازیکنان بیش از اندازه شان در این تیم بزرگ شده اند و نباید چنین اتفاقی رخ دهد و اگر این روند ادامه پیدا کند درباره آن صحبت خواهیم کرد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این که به صدر جدول رسیده اید و این روند را می توانید ادامه دهید، گفت: چینن چیزی وجود ندارد و مشکلات ما بسیار زیاد است و امیدوارم روابط عمومی باشگاه پاسخگوی برخی مشکلات باشد و همه را به گردن بازیکنان نیاندازد.

وی افزود: قرار نیست که همه مشکلات را ما حل کنیم آنها هم باید مشارکت داشته باشند و اجازه ندهند برخی حواشی در تیم بوجود بیاید.

حسینی در پاسخ به این سئوال که منظور شما که گفتید بیش از اندازه بزرگ شده اند چه کسانی هستند گفت: این را به موقع خواهم گفت ولی امیدوارم قبل از من مسئولان باشگاه صحبت کنند.

وی در پایان و در خصوص صحبت های سرمربی سابق تراکتورسازی در مورد اینکه همه بدنبال این هستند تا پرسپولیس قهرمان شود گفت: صحبت های ایشان درست نیست و نباید چنین حرفهایی را بزند. او کارشناس است اما نباید اطلاعات غلط به مردم بدهد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیدجلال حسینی پرسپولیس پدیده مشهد کاپیتان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست

میکل آرتتا و آندونی ایرائولا به عنوان دو سرمربی اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت. 

طرفداری | نشست خبری میکل آرتتا برگزار شد. 

آرسنال در بازی آغازین هفته سی و ششم لیگ برتر بورنموث خواهند بود. توپچی‌ها تا آخرین بازی فصل چاره‌ای جز پیروزی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی ندارند. آن‌ها پس از پیروزی مقابل چلسی و تاتنهام بار دیگر در فرم بسیار خوبی قرار دارند. به گزارش فوتبال لندن، میکل آرتتا در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

آخرین وضعیت بازیکنان آرسنال

همه بازیکنان در دسترس هستند. لیست کاملی برای انتخاب ترکیب داریم. یورین تیمبر نیز برای این بازی آماده است. غیبت پارتی و تیمبر را احساس کردیم؟ نظری ندارم. صادقانه بگویم، همه بازیکنانی که کمک کردند در این جایگاه باشیم، فوق‌العاده هستند. 

تمدید قرارداد جورجینیو 

در مورد جورجینیو، دوست دارم او را حفظ کنیم. او از این موضوع آگاه است و باشگاه هم از این ایده حمایت می‌کند. جورجینیو ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند بنابراین می‌خواهیم فصل آینده هم در کنار تیم باشد.

گابریل ژسوس در لیست خروج آرسنال 

نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده‌اند. هیچ قصدی برای فروش گابریل ژسوس نداریم.

صحبت با آندونی ایرائولا، سرمربی اسپانیایی بورنموث 

بله پس از بازی دور رفت با او صحبت کردم. بورنموث از نظر قرعه، شروع واقعا سختی داشت. این عامل خیلی بزرگی در نتایج آن‌ها بود. ایرائولا به عقاید خودش پایبند ماند. من او را از زمان بچگی می‌شناسم و برایش بهترین ها را آرزو می‌کنم.

 قرارداد داوید رایا دائمی می‌شود

صحبت‌ها در مورد تمدید قرارداد قرضی داوید رایا به دائمی در پایان فصل انجام می‌گیرد. از عملکرد رایا و چیزی که او به تیم اضافه کرده است، رضایت داریم. 

در مورد قهرمانی آرسنال

فقط باید تمرکز کنیم و تمام انرژی خود را صرف پیدا کردن آن عزم و اراده برای انجام بهترین کارمان و کسب پیروزی در بازی‌ها به کار ببریم. برای بازی فردا، در وهله اول باید روحیه و انرژی آن‌ها را دنبال کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی