Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:34:58 GMT

تکذیب شایعه سرو گوشت الاغ در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۱۶۳۳

تکذیب شایعه سرو گوشت الاغ در اصفهان

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: خبر پلمب یکی از رستوران‌های مطرح اصفهان به دلیل سرو گوشت الاغ در شبکه‌های مجازی از اساس کذب است و خبر پلمب این رستوان توسط بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان صحت ندارد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبر پلمب یکی از رستوران‌ های مطرح اصفهان به دلیل سرو گوشت الاغ در شبکه‌های مجازی، عصر امروز رسول جهانگیری با تکذیب این خبر اظهار کرد: این خبر از اساس کذب است و خبر پلمب این رستوان توسط بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تکذیب تولید سوسیس و کالباس با طعم گربه

وی در همین راستا افزود: مسؤولان این رستوران نیز به دنبال پیگیری حقوقی این شایعه تا زمان مشخص شدن عواملی که در نشر این شایعه نقش داشتند، هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان تأکید کرد: مردم به اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی اکتفا نکنند و مبنای تصمیم‌گیری خود را منابع رسمی خبری قرار دهند.

جهانگیری در پایان بیان داشت: در شرایط فعلی برخی از شبکه‌های مجازی اخبار کذبی را اعلام می‌کنند که تأمین‌کننده خوراک رسانه‌های خارجی است و باید این‌گونه اخبار از مراجع ذیصلاح مربوط به خود منتشر گردد تا صحت داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر اخبار حوادث تکذیبیه رستوران شایعه گوشت الاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری