Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از پیروزی مقابل پدیده گفت:‌ بازی سختی بود و ما این مسابقه را به سختی بازی  پشت‌ سر گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که هجمه هایی علیه پرسپولیس در این هفته به راه افتاده گفت: از هواداران ممنونم که در حال جنگیدن با همه هستند ولی روابط عمومی باشگاه باید بیشتر پاسخگو باشد. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که بیشترین مشکلات را داریم ولی همینجا می‌گویم اگر قرار باشد جواب بدهیم ما هم مثل خودشان پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان پرسپولیس در  خصوص اینکه آیا پرسپولیس با این شرایط می‌تواند به صدرنشینی ادامه بدهد گفت: خیر اصلا اینطور نیست. برخی ها بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند در حالی که آنها باید کنترل شوند. ما باید در آسیا بجنگیم و برخی از بازیکنان باید خیلی تلاش کنند.

حسینی در خصوص صحبت‌هایی که محمد تقوی علیه پرسپولیس صحبت کرده است: من که نباید جواب این مسائل را بدهم، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید در این مورد صحبت کنند. یک مربی به عنوان کارشناس رفته در جایی هر طور خواسته صحبت کرده است و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید به این مسئله ورود کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی