Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: به مدیر کل ثبت ‌اسناد استان خوزستان وقت می‌دهم اگر اداره ثبت ‌اسناد هندیجان را تا پایان ماه جاری دایر نکند، موضوع را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و با شدت بیشتر پیگیری می‌کنم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: جای تأسف دارد بعد از 15 سال از شهرستان شدن هندیجان هنوز برخی ادارات و سازمان‌ها در این شهرستان مستقر نشده و مدیران کل در استان خوزستان به مشکلات این شهرستان توجه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من ضمن هشدار و اتمامِ ‌حجت با مدیر کل ثبت ‌اسناد استان خوزستان اعلام کرده‌ام اگر ظرف ماه جاری این اداره در هندیجان مستقر نشود موضوع را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و با مقصران برخورد خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تامین تجهیزات و استقرار ادارات در شهرستان‌ها وظیفه سازمان‌ها و ادارات کلِ آن‌ها در استان‌ها است.

وی گفت: اداره کل ثبت ‌اسناد خوزستان موظف است همه امکانات و تجهیزات لازم را برای این اداره در هندیجان تهیه کرده و ظرف دو هفته آینده مستقر کند و در این راستا بهانه‌های واهی و هرگونه سهل‌ انگاری به‌ هیچ‌ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

گلمرادی عنوان کرد: مردم محروم هندیجان به سبب پیگیری کارهای اداری در شهرستانهای همجوار بدلیل عدم استقرار ادارات مستقل در این شهرستان، در جاده‌ها در حال کشته شدن یا زخمی شدن هستند و متاسفانه برخی ادارات کل در استان برای انجام وظیفه قانونی خود شرط و شروط تعریف می کنند و تامین مکان و تجهیزات لازم را بعهده این شهرستان محروم میگذارند.

وی ادامه داد: همه ادارات باید در هندیجان مستقر شوند و این وظیفه و تکلیف دولت می باشد. سازمان تأمین اجتماعی نیز باید در جهت احداث و راه اندازی کلینیک و درمانگاه مناسب و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم هندیجان اهتمام ویژه ای بعمل آورد. پذیرفتنی نیست که مردم این شهرستان برای درمان و معاینات پزشکی، ۲۴ ساعته در جاده هندیجان به ماهشهر علاوه بر صرف هزینه، شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی باشند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان امام خمینی بهداشتی و درمانی صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند