Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه در روز‌های اخیر اخباری مبنی بر حضور غیرقانونی آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی در تیم استقلال تهران به دلیل اینکه او در ۲ سال اخیر برای تیم ملی کشورش بازی نکرده و حتی سابقه حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی و آمریکای جنوبی را ندارد منتشر شده است، اما مدیران باشگاه استقلال با استناد به اینکه پاتوسی تا سال ۲۰۱۷ برای تیم لوکرن بلژیک بازی کرده و در طول این ۲ سال سابقه حضور در اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی را هم دارد حضورش در جمع آبی‌های پایتخت را قانونی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی قبل هم خبر رسید که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت پاتوسی اعلام کرده است او در ۲ سال اخیر هیچ بازی‌ای برای این تیم ملی انجام نداده است. با این حال مدیران باشگاه استقلال همچنان بر موضع خود باقی مانده و می‌گویند او به دلیل بازی برای تیم لوکرن تا سال ۲۰۱۷ مشکلی برای بازی در استقلال ندارد و فردا بار دیگر این موضوع را پیگیری می‌کنند.

حضور مشروط هافبک آفریقایی در لیگ قهرمانان آسیا

با این وجود اگر مجوز بازی پاتوسی برای استقلال در لیگ برتر صادر نشود مدیران آبی‌ها قصد دارند با اخذ تائیدیه فدراسیون فوتبال دست کم از پاتوسی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس

کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

مشکل فیزیکی بازیکن جدید استقلال

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا