Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:15:27 GMT

بیش از ۳۰ پروژه در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۲۹۰۵

بیش از ۳۰ پروژه در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح شد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ طرح و پروژه عمرانی، کشاورزی، طرح های هادی و ... در رفسنجان به بهره برداری رسید یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، علی ملاشفیعی، بخشدار کشکوئیه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از 19 طرح در بخش کشکوئیه با اعتبار بالغ بر 69 میلیارد ریال اظهار کرد: عملیات احداث کارخانجات تولید مواد شوینده با اعتبار 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 20 نفر و نیز تولید نایلون و نایلکس با اعتبار 10 میلیارد ریال  در ناحیه صنعتی بخش کشکوئیه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی تصریح کرد: 8 طرح زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری در روستاهای بخش کشکوئیه شامل تقی آباد، نورآباد، دئفه رضوی، عباس آباد، حسن آباد نواب، محمودآباد مروج و حسین آباد جمعا با اعتبار بالغ بر 21 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: دو طرح پارک کودک در حوم الدین و بهجت آباد امین نیز در مجموع با هزینه 80 میلیون تومان بهره برداری شد و پروژه آبیاری قطره ای و زیرسطحی با اعتبار بالغ بر 970 میلیون تومان هم از دیگر طرح های امروز در کشکوئیه بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

 

ملاشفیعی بیان کرد: افتتاح طرح های مرکز آموزش صنایع دستی و چرم دوزی، تأمین قیر رایگان برای آسفالت جاده های روستاهایی  بخش کشکوئیه با مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و احداث محل دفن زباله های علیآباد شهید با 120 میلیون تومان و نیز پروژه رفع افت ولتاژ برق منطقه کشکوئیه با هزینه 207 میلیون تومان از برنامه های امروز در این بخش بود.

 

 

همچنین دو طرح بوستان پونه با مساحت یک هزار و 650 متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومان و ایستگاه آتشنشانی شماره 5 در خیابان حجاب با مساحت یکهزا و 625 متر مربع در بخش مرکزی رفسنجان به بهره برئاری رسید.

 

 

 

در بخش نوق هم تعدادی طرح شامل پارک بانوان در بهرمان با اعتبار 110 میلیون تومان، طرح آبیاری قطره ای زیرسطحی با هزینه 22 میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه باهزینه 4.5 میلیارد ریال، حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار 450 میلیون تومان و پارک شهیدان تقی پور که با اعتبار 350 میلیون تومان و در مساحت 7 هزار متر مربع احداث شده به بهره برداری رسیدند.

 

 

 

همچنین یک طرح آبیاری تحت فشار در زمین پسته ای 79 هکتاری در احمدآباد فلاح با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و یک طرح آبیاری تحت فشار 27 هکتاری مرشد چهار میلیارد و 375 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و سهم آورده در احمدآباد از توابع نوق افتتاح شد.

 

 

 

مزرعه خورشیدی یک مگاواتی صفائیه نیز با اعتبار 7 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب مجلس گروه سرود استان همدان فیلم فجر سرود رفسنجان افتتاح پروژه های دهه فجر ایام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان