Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در زمینه قدرت دفاعی خود معامله نمی‌کنیم و پیشرفت‌های ما نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده امشب در همایش مثبت چهل در دانشگاه آزاد اسلامی مشهدمقدس اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال ایجاد یاس و نومیدی در میان مردم است و در این مسیر دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد و از روش قیاس دستاوردهای امروز و گذشته استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در این میان دشمنان مطرح می‌کنند که اگر نظام قبلی نیز بود همین دستاوردها تحت هر شرایطی اتفاق می‌افتاد در حالی که روش صحیح و بهتر این است که این مقایسه را با کشوری در طراز ایران در ابتدای انقلاب اسلامی صورت دهیم و شاید بهترین و نزدیک‌ترین کشور در این زمینه مصر باشد.

بیشتر بخوانید:

توسعه توانمندی موشکی توقف ناپذیر است آیا قدرت موشکی ایران قابل مذاکره است؟ +فیلم

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: پهلوی دوم مصر را در طراز ایران می‌دید و رفت و آمد زیاد میان ایران و مصر نیز موید این مسئله است حال آنکه مقایسه نشان می‌دهد شرایط ایران و مصر در این ۴۰ سال با یکدیگر بسیار متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران پس از انقلاب اسلامی درگیر جنگ تحمیلی بودیم و آسیب‌های زیادی نیز به زیرساخت‌های کشور ما وارد شد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، درگیر مسائل امنیتی نیز بودیم و تحریم‌ها نیز در این مدت شدت پیدا کرد در حالی که برای مثال، کشور مصر این مشکلات را نداشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: آنها خرید و فروش خود را آزادانه صورت می‌دادند و مورد حمایت نیز بودند در حالی که این شرایط برای ما وجود نداشت؛ با وجود تمام این شرایط امروز اگر شرایط ایران و مصر را قیاس کنید شاهد هستید در این کشور هنوز عده‌ای در گورستان‌ها می‌خوابند و یا اینکه بدهی‌های زیادی نیز دارند.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: با وجود تمامی این محدودیت‌ها امروز از مصر بسیار جلوتر هستیم؛ امروز در علم و فناوری دارای جایگاه مشخصی هستیم؛ در حوزه تسلیحات شاهد هستیم بسیاری از کشورهای منطقه همچنان واردکننده هستند در حالی که فاصله ما با آنها در این زمینه بسیار زیاد است.

وی گفت: دستاوردهای نظامی ما و پیشرفت‌ها در این عرصه‌ها بسیار زیاد بوده و خود این مسئله موید دستاورد انقلاب اسلامی است در حالی که در گذشته این چنین نبوده و یک کشور وابسته و واردکننده بودیم. امروز نیز شاهد هستیم دشمنان و دوستان نادان داخلی تمام هم و غم خود را صرف نومیدی مردم می‌کنند.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز ما با گذشته قابل قیاس نیست اظهار داشت: تهدیدات نظامی دشمن نیز جایگاهی ندارد زیرا قدرت ما با گذشته قابل قیاس نیست؛ باید از مسائل و مشکلات اقتصادی موجود نیز فرصت ساخت زیرا این مسائل جزو مشکلات دست چندم ما هستند. دشمنان از بستر و فضای رسانه برای ایجاد یاس و نومیدی استفاده می‌کنند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

سردار حاجی زاده با تصریح بر این نکته که دشمن در یک جنگ اقتصادی با ما قرار دارد گفت: مسئولان باید به موقع وارد عمل می‌شدند تا این مشکلات شکل نگیرد؛ امروز نیز باید با همدلی و اتحاد این مشکلات را برطرف کنیم؛ تمام هزینه دشمن صرف ناامید کردن کردن می‌شود؛ در برابر این آزمایش همه ما مسئول هستیم و با همدلی می‌توان از این مشکلات نیز عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: دشمنان نسبت به توانایی ما شناخت دارند و این توانایی را در عرصه‌های مختلف شاهد بوده‌اند؛ امروز جمهوری اسلامی به نقطه بازدارندگی رسیده و آنها قادر به تهدید نظامی نیستند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه مردم با وجود همه مشکلات توطئه‌ها را تشخیص می‌دهند گفت: باید هوشیار بود تا در دام دشمن نیفتیم. همچنان که برای امسال نیز توطئه و اغتشاش کم برنامه‌ریزی نشده بود.

وی با تاکید بر قدرت دفاعی به عنوان یک عنصر مهم امنیت ساز خاطرنشان کرد: در زمینه قدرت دفاعی خود معامله نمی‌کنیم و پیشرفت‌های ما نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر سپاه پاسداران سردار حاجی زاده قدرت دفاعی نیروی هوا فضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل