Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلانی، با بیان اینکه تاریخ یک ملت در صورتی ماندگار است که نوشته و کتابت شود، گفت: دولت به صورت جدی از برپایی نمایشگاه کتاب و فرهنگ کتابخوانی و همچنین ناشران و نویسندگان کتاب حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سهراب گیلانی»، امروز (چهارشنبه 17 بهمن) در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب بحث کتاب و کتابخوانی بوده و نمایشگاه، حاصل تلاش و زحمت فرهیختگانی است که مباحث فرهنگی را مکتوب می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاریخ یک ملت در صورتی ماندگار است که نوشته و کتابت شود، افزود: یکی از مهمترین ابعاد و ماهیت انقلاب ما فرهنگ بوده و باید گفت انقلابی، فرهنگی اسلامی است.

 

وی برپایی نمایشگاه کتاب را ضروری دانست و اضافه کرد: ایران کشوری با تمدن و با فرهنگ بوده که در تاریخ بشریت نقش تأثیرگذاری داشته و به همین دلیل است که کتاب در جمهوری اسلامی جایگاه ویژه و اهمیت خاصی دارد.

 

گیلانی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب، عنوان کرد: دستاوردها باید به صورت کتاب و مستند در اختیار مردم قرار گیرند و نمایشگاه می تواند این مهم را محقق کند.

 

وی برپایی نمایشگاه های کتاب را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: دولت باید به صورت جدی از برپایی نمایشگاه کتاب و فرهنگ کتابخوانی و همچنین ناشران و نویسندگان کتاب حمایت کند.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر فیلم فجر گروه سرود سرود سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر مجلس ایران انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر