Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه نقاشی هنرمعاصر ایران با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» شامگاه چهارشنبه در نگارخانه موسسه فرهنگی میرداماد گرگان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه به همت و همدلی مرکز هنرهای تجسمی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، حوزه هنری استان گلستان و موسسه فرهنگی و کتابخانه میرداماد گرگان برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادله کشمیری هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و به نمایش گذاشتن نمایه ای از دغدغه های هنرمندان نقاش، پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای تماشای منتخبی از بهترین آثار هنرمندان طی چهار دهه گذشته در قالب های کلاسیک و انتزاعی است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصویری از آثار هنرمندانی چون «هانیبال الخاص»، «ایرج اسکندری»، «حبیب الله صادقی»، «احمد اسفندیاری»، «جلال شباهنگی»، «منوچهر معتبر» و «ایرج کریم خان زند» به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر ۱۶ الی ۱۹ در معرض دید عموم خواهد بود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه از کتاب دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر رونمایی شد، در این کتاب آثار هنرمندانی چون محمدرضا کیوانفر، مریم زندی، محمدرضا عباسپور، صالح زنگانه، عبدالحمید زنگانه، حجت شکیبا، حمیدرضا فرخی، نبی الله مصدق، جواد عظیمی، مهرنوش اسکندری و سلیمه قزل به تصویر کشیده شده است.

کد خبر 4536396

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود