Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@11:03:10 GMT

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در واحد کرج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۳۴۱۹

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در واحد کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز در این مراسم دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر بر لزوم حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند این انقلاب عظیم تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه چهل سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است و بسیاری از دانشجویان امروز و نسل جوان، قبل از انقلاب را به چشم خود ندیده اند؛ گفت: «رسانه های غربی تبلیغات سوئی را در این خصوص تدارک دیده اند و تصویری بهشت گونه از دوران پیش از انقلاب اسلامی برای جوانان ارائه می کنند که گویی کشور بهشت برین بود و هیچ مشکلی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به بخشی از جنایاتی که در زمان شاهنشاهی در کشورمان رخ داد ادامه داد: «آنچه مسلم است مشکل اقتصادی و کمبودهای فراوانی در زندگی مردم وجود داشت و خفقان بی نهایتی بر جامعه حکمفرما بود که گاهی اوقات حتی برای برگزاری جلسات قرآن نیز بایستی در خفا گردهم می آمدیم.»

دکتر برهانی فر با تایید مشکلاتی که بویژه در بخش اقتصادی در حال حاضر در جامعه وجود دارد تصریح کرد: «آزادی بیان در جامعه اسلامی ما به گونه ای است که نقدهای فراوانی از حکومت، دولت و یا حتی مقام معظم رهبری بیان می شود و کسی تنها به دلیل انتقاد و بیان مشکلات دستگیر یا متهم نمی شود.»

وی ابراز امیدواری کرد: به فضل خداوند گره مشکلات مملکت باز خواهد شد و مردم مسلمان ایران رفاه درست دینی را در زندگی تجربه می کنند. چرا که اگر دل به وعده الهی بسپریم بی شک وعده های خیر خداوند محقق خواهد شد و در کنار حضرت ولیعصر(عج) شادی دنیوی و سعادت اخروی نصیب مومنان و شیعیان برحق ایشان خواهد گردید.»

درحاشیه این مراسم نمایشگاه فرهنگی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و نیز نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری دانشجویان نیز برپا بود و دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر حسن شوندی معاون آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین خوشباور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از معاونین، روسای دانشکده‌ها و مدیران اجرایی واحد کرج نیز از این نمایشگاه دیدن کردند.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج جشن انقلاب پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی دکتر برهانی فر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج جشن انقلاب پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید