Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسری فریب‌کار پس از شناسایی طعمه‌اش در کانال همدم‌یابی، با همدستی یکی از دوستانش برای رسیدن به نقشه شوم خود شروع به تهدید دختری جوان کرد.

به گزارش شرق، چندی قبل دختر جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از مزاحمت و تهدید‌های خواستگار کینه‌جو خبر داد و گفت: در یکی از کانال‌های همدم‌یاب تلگرام با پسر ۲۹ ساله‌ای به نام رسول آشنا شدم و پس از مدتی گفتگو در شبکه تلگرامی و آشناشدن بیشتر، قرار ملاقات حضوری در یک رستوران گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اولین دیدار چند بار دیگر برای شناختن بیشتر همدیگر به محل‌های تفریحی و دیدنی رفتیم و پس از مدتی وقتی شرایط پسر جوان را بررسی کردم، با توجه به اینکه تفاهم زیادی در مسائل با هم نداشتیم، به او جواب منفی دادم.

شاکی ادامه داد: پسر جوان وقتی در برابر جواب منفی من قرار گرفت، عکس‌های من را که در رستوران و کافی‌شاپ و محل‌های دیدنی گرفته بود، برایم ارسال کرد و با تهدیدهایش شروع به درخواست رابطه شوم و پول کرد. مأموران با شنیدن اظهارات این دختر پی بردند خواستگار کینه‌جو در ادامه با تهدیدهایش گفته اگر دختر ۲۶ ساله درخواستش را اجرا نکند، اقدام به انتشار تصاویر وی در شبکه‌های مجازی می‌کند. به این ترتیب، مأموران با توجه به اطلاعات و مدارک پلیسی خیلی زود اقدامات فنی را آغاز کردند و موفق به دستگیری خواستگار کینه‌جو شدند.

در این مرحله پسر جوان ادعا کرد به‌دلیل خصومت و اینکه پس از مدتی دوستی، دختر جوان جواب منفی به او داد، تصمیم به انتقام‌گیری گرفته است. تیم پلیسی در ادامه همدست خواستگار کینه‌جو را که به‌صورت پنهانی اقدام به عکس‌برداری و فیلم‌برداری از دختر جوان کرده بود، دستگیر کردند و متهمان و دختر جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی در دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای قرار گرفتند.

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس‌پلیس فتای تهران، با تأیید این خبر در توصیه پلیسی گفت: بستر‌های موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مکانی قابل اعتماد برای همسرگزینی و همدم‌یابی نیست. خانواده در جامعه ایرانی جایگاهی اساسی دارد و برای تحکیم آن باید تلاش کرد. وی افزود: یکی از موضوعاتی که کانون خانواده را پیش از تشکیل تهدید می‌کند، اشتباه در انتخاب همسر در فضای مجازی است و، چون هویت افراد در این فضا پنهان است، افراد شیاد و مجرم برای اغفال قربانیان خود با ترفند‌های گوناگون نسبت به جلب اعتماد آن‌ها زیرکانه عمل می‌کنند؛ بنابراین ازدواج صحیح باید طبق سنت و موازین دین مبین اسلام و نظارت و مشورت با والدین صورت پذیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتقام جویی از دختر جوان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» که جزو برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه پویاست، با آیتم‌ها و کاراکتر‌های جدید از عید سعید فطر روی آنتن رفته است.

محله، حیاط مسجد و شبستان جزو لوکیشن‌هایی است که این برنامه در آن ضبط شده است.

ساختار برنامه نمایشی بوده و هر روز در محله اتفاقی رخ می‌دهد که منجر به شکل‌گیری نمایش می‌شود و با مداخله عمو روحانی و اهالی محل ماجرا پایان می‌یابد.

همچون گذشته حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان اجرای برنامه را برعهده دارد.

در کنار شخصیت عمو روحانی، آقای رنگ کار که فردی سربه هواست، آقای مهندس که در محله تعمیرگاه کامپیوتر و لوازم برقی دارد آقا ماشالله که راننده سرویس مدرسه است و گهگاهی به مسجد سر می‌زند و…

همچنین سه کاراکتر عروسکی در مجموعه جدید در کنار بازیگران و شخصیت‌ها قرار دارند. بهادر، که پسری پر انرژی است، اما کارهایش را با عجله انجام می‌دهد.
بنفشه خواهر بهادر هم از اواسط پروژه به این برنامه پیوسته است و غاغارخان، کلاغی است که در محل رفت و آند می‌کند و اشیا دور ریز را جمع می‌کند در ضمن با خبرچینی‌های خود دردسر‌هایی را به همراه می‌آورد.

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» به تهیه کنندگی مهدی نیک روش، کارگردانی مرضیه منصوری، سردبیری محمدحسین حبیبی در گروه خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

امیرحسین انصافی، محمدحاجی بابایی، ماشالله کوهستانی، مهدی مقیم، آرش صادقیان، زهرا محمدباقری و… از جمله بازیگرانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

«منم بچه‌ها مسلمان» روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام