Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:10:14 GMT

رونمایی از مستند آن 6 نفر در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۳۵۸۷

رونمایی از مستند آن 6 نفر در نهاوند

فردا مراسم رونمایی از فیلم مستند « آن 6 نفر» با موضوع گروه انقلابی ابوذر در کانون فرهنگی شهید با هنر نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی دهقان‌نیری امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار داشت: سال گذشته به مردم انقلابی و مومن نهاوند قول دادیم فیلم مستندی با موضوع گروه انقلابی ابوذر نهاوند تولید کنیم که با تلاش کارکنان این مرکز این وعده امسال عملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع فیلم مستند«آن 6 نفر» در مورد ۶ دانش‌آموز نهاوندی است که به رهبری  معلم خود شهید حاج محمد طالبیان به مبارزه علیه حکومت شاه می‌پردازند، افزود:  این ۶ دانش‌آموز در سحرگاه ۳۰ بهمن ۱۳۵۲ توسط دژخیمان حکومت پهلوی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: از جمله اقدامات مسلحانه این گروه انقلابی در آن دوران خفقان می‌توان به آتش کشیدن خودروهای دولتی، کشتن یکی از باج‌خواران معروف نهاوند، آتش کشیدن سینما تاج و خانه زنان نهاوند، قتل مأمور رژیم پهلوی و کشتن دو مأمور در شهر قم و انهدام کارخانه برق ملایر و دکل مخابرات اسدآباد و همدان، کاخ جوانان همدان و شرکت نفت بروجرد و فرمانداری نهاوند در دستور کار این گروه انقلابی قرار داشت که عملی نشد.

وی ادامه داد:‌ کار تحقیق تولید و تدوین مستند «آن ۶ نفر »با یک گروه چند نفره  بیش از پنج ماه کشیده که فردا در کانون فرهنگی شهید باهنر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهدای گروه انقلابی ابوذر ساعت 10 صبح رونمایی شده و این مراسم  به صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه استانی همدان در رویکرد جدید و با مدیرانی جوان و توانمند و با امکانات و تجهیزات  به روز  اقدام به تولید مستند «آن ۶ نفر» کرده، گفت: کار تولید در شهرستان نهاوند اراک و تهران انجام شد و با همه خانواده‌ها مصاحبه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «بیگانه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدجواد نوروزبیگی با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مستند «بیگانه» اثر تازه موسسه راوین است و با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب می‌پردازد.

سایر عوامل این مستند عبارت‌اند از: تدوین: مجتبی کمالی، گوینده: ابوالفضل شاه‌بهرامی، پژوهش: زهرا سجادی هزاوه، مینا یاری.

کد خبر 6092938 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود