Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماری لو مک دونالد(Mary Loue McDonald) رئیس حزب ملی گرای شین فین ایرلند شمالی گفت: ترزا می، نخست وزیر انگلیس با دست خالی به بلفاست آمد.

مک دونالد گفت: من دیداری جدی با نخست وزیر داشتم. ما هم اکنون پنجاه و یک روز با ضرب الاجل برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) زمان داریم و نخست وزیر انگلیس با دستان خالی به اینجا آمده است و همان سخنان پیشین را بر زبان می راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هیچ برنامه ای ندارد. او هیچ اعتباری ندارد و به صراحت بگویم که او هیچ افتخاری کسب نکرده است. ما به نخست وزیر گفته ایم که بی توجهی به موضوع ایرلند و منافع مربوط به آن غیرقابل پذیرش و اشتباه است. ما به او گفته ایم که روزهایی که انگلیس به ایرلند و مردم آن دستورات خود را دیکته می کرد به پایان رسیده است. ما به وی گفته ایم که حداقل منافع این است که معاهده جمعه خوب حفظ شود و از ایجاد مرزهای مستحکم جلوگیری شود و به حقوق شهروندان ایرلندی توجه شود.

وی افزود: ما به مواضع نخست وزیر توجه داریم. ترزا می و دولت وی به دنبال دشمنی با منافع مردم ایرلند هستند. ما به او گفته ایم که نظر سیاسی و عمومی مردم ایرلند در جهت اتحاد ایرلند شمالی و جنوبی است. ما به او گفته ایم که قطعا چشمان خود را به روی این موضوع نخواهیم بست. ما به او گفته ایم که راهبرد وی یک بازی بی نتیجه است و این سناریو به نتیجه نمی رسد. ما امیدواریم که به مسیر بازگردد و دیگر بیش از این اشتباه نکند. ما به او گفته ایم که حزب اتحادگرای دموکراتیک ایرلند در همه سطوح در حال اشتباه است. ما به او گفته ایم که این حزب نماینده نظرات مردم ایرلند شمالی نیست.

رئیس شین فین گفت: اگر امور سیاسی انگلیسی نتواند نیازهای خاص مردم ایرلند شمالی را برآورده کند و اگر سیاست های دولت انگلیس در وفاداری به معاهده جمعه خوب و جلوگیری از استحکام مرزها ناتوان باشند آنگاه تنها گزینه و آخرین گزینه همه پرسی درباره اتحاد ایرلند است.

وی افزود: به نظرم دونالد تاسک، رییس شورای اروپا به خوبی ناامیدی خود را از اقدامات دولت انگلیس بیان کرده است. این نشان دهنده شجاعت کامل وی است. دولت انگلیس معتقد است می تواند آینده میلیونها نفر از مردمی را که به قاره اروپا و این جزیره وابسته و به آن دسترسی دارند به خطر اندازد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند

بازدید 8 بی‌احترامی و دست ندادن رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با مارک روته نخست وزیر هلند که به ترکیه سفر کرده باعث خشم مردم هلند شده است. ترکیه به دنبال بازگرداندن شماری از مخالفان اردوغان به ترکیه است و هلند به این خواسته همراهی نکرده است. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند