Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر، با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، ۱۴۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۸۹ میلیارد و ۲۱۲ریال در شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ ولی الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی شهرستان اسفراین اظهار داشت: گستره انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی ایران زمین را در نوردیده و به اقصی نقاط دنیا رسیده  و از بدو شکل گیری تا  کنون  با توطئه های مختلفی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیان امروز دستاوردهای 40 ساله انقلاب، حاصل تهدیدها،‌ تحریم ها و ترورهای مختلف در گذشته بوده است که با وجود ناملایمتی ها و کاستی ها، اهداف انقلاب همچنان بالنده و خروشان در حال پیشروی است.


وی  ایران را امروز  قدرت منطقه ای  ذکر کرد و اظهار داشت: ایران، امروز در معادلات بین المللی حرفی برای گفتن دارد و قدرت اول منطقه محسوب می شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این مطلب که حرکت در مسیر ولایت و وحدت و همگام بودن در شرایط سخت، راه برون رفت مشکلات است، افزود: در کنار تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر مسئولیت سه قوه برای تصمیم گیری و برنامه ریزی سیاست های کلان کشور جهت برون رفت از مشکلات، همه جریان ها و گروه های سیاسی، نخبگان، مدیران و مردم  نیز باید در کنار هم مسائل و مشکلات را حل کنند.


طاهر رستمی، فرماندار اسفراین نیز با  تبیین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب در اسفراین گفت: در این شهرستان در حوزه کشت گیاهان دارویی و صنعت همکاری خوبی در حال رقم خوردن است که رونق اقتصادی خوبی  برای منطقه خواهد داشت.


وی همچنین به 95 درصد پیشرفت فیزیکی شرکت کیمیای صبا اشاره کرد و اظهار داشت: با حل مشکل برق این شرکت برای بیش از 400 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.


وی در ادامه به پروژه های زیرساختی راه آهن جوین، اسفراین با پیشرفت فیزیکی 65 درصد و راه ترانزیتی بام، دوغایی اشاره کرد و بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه ها استان به شبکه ریلی کشور وصل می کند.

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب مجلس گروه سرود استان همدان سرود ایران اسفراین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود