Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@13:25:07 GMT

برگزاری عصر شعر چهل چشمه نور در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۰۸۰

برگزاری عصر شعر چهل چشمه نور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر آئین " عصر شعر چهل چشمه نور" با حضور تعداد 80 نفر از شاعران استان چهارمحال و بختیاری و شعرای جوان و پیشکسوت برگزار شد.

مجتبی بیگی افزود: این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه شاعران منتخب به قرائت اشعار خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های این مراسم بود که اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، قطع وابستگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به بیگانگان بود، که باعث شد عزت خواهی و خودباوری برای همه مردم کشور ایجاد شود و در این 40 سال دستاوردهای مختلفی از جمله در فرهنگ و هنر داشته باشیم.

جواد کارگران افزود: بیش از یکهزار عنوان کتاب بعد از انقلاب اسلامی توسط نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری تألیف شده است.

وی، ادامه داد: سالیانه بیش از یکصد میلیون تومان حمایت در زمینه کتاب می شود و ناشران ما از یک به 48 ناشر افزایش یافته اند.

کارگران خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری قبل از انقلاب تنها 4 کتابخانه وجود داشت و اکنون 52کتابخانه فعال داریم .

وی، یادآوری کرد: در استان چهارمحال و بختیاری قبل از انقلاب هیچ فرهنگسرایی نبود و اکنون 11 فرهنگسرا احداث شده که فعالیت می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری همچنین از آمادگی این اداره برای بیمه هنرمندان اهل قلم خبر داد و افزود: وظیفه اصلی ما هدایت، نظارت و حمایت است و در صدد هستیم بتوانیم خدمت رسانی خود را به همه هنرمندان داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: عصر شعر چهل سالگی انقلاب بسیج هنرمندان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم