Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@15:14:27 GMT

استاد دانشگاه اسلامشهر، برادرزاده‌اش را کشت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۰۸۹

استاد دانشگاه اسلامشهر، برادرزاده‌اش را کشت

ساعت24 - با کشف جسد مردی 61ساله در 15 مردادماه امسال در خانه‌اش در غرب تهران کارآگاهان جنایی تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کردند.

روزنامه شرق نوشت: با کشف جسد مردی 61ساله در 15 مردادماه امسال در خانه‌اش در غرب تهران کارآگاهان جنایی تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کردند.

آن روز یکی از مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران خبر قتل این مرد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بازپرس جنایی همراه تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم پزشکی قانونی در محل جنایت که طبقه اول خانه‌ای در مجتمعی در شهرک صدرا، حوالی میدان المپیک تهران بود، حاضر شدند. شواهد نشان می‌داد مقتول بر اثر اصابت ضربه چاقو به سمت چپ قفسه سینه‌اش به قتل رسیده است. وسایل خانه هم به‌هم ریخته بود.

کارشناسان پزشکی قانونی زمان قتل را بین 36 تا 48 ساعت قبل تخمین زدند. در ادامه تحقیقات یکی از همسایه‌ها به مأموران گفت: مقتول استاد دانشگاه بود و تنها زندگی می‌کرد. دانشجویان به خانه او در رفت‌وآمد بودند. چند روز پیش برای آخرین بار او را دیدم که وارد آپارتمانش در طبقه اول شد و دیگر از او خبری نداشتم. یک روز بعد از آن متوجه بوی نامطبوعی در محوطه راه‌پله‌ها شدم، ابتدا گمان کردم شاید یکی از همسایه‌ها سطل زباله‌اش را بیرون نگذاشته است. زیاد توجهی نکردم، اما با گذشت چند روز بو شدیدتر شد. پس از آن بود که رد بو را گرفتم و به خانه این استاد دانشگاه رسیدم. چند بار زنگ درِ خانه‌اش را زدم اما پاسخی نداد. با پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. بعد مأموران کلانتری با کمک تیمی از آتش‌نشانان درِ آپارتمان را باز کردند و وارد خانه شدند. خانه به‌هم‌ریخته بود و جسد او را در اتاق خوابش پیدا کردند.

در پی این نتایج پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. مأموران در جریان تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مقتول دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر و استاد دانشگاه بود. در ادامه تحقیقات فاش شد خواهرزاده مقتول مرتکب قتل شده و پس از آن نیز به ترکیه گریخته است. در حال حاضر تحقیقات در این‌باره ادامه دارد تا در صورت امکان این مظنون به ایران بازگردانده شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جنایت حادثه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در یک شب میکل آرتتا به‌عنوان سرمربی آرسنال به ۱۰۰پیروزی در لیگ برتر رسید و گواردیولا که استاد او در منچسترسیتی بود، برای سیصدمین‌بار من‌سیتی را در این رقابت‌ها هدایت کرد. پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۲بر صفر مقابل ناتینگهام‌فارست به رکورد ۳۰۰بازی لیگ برتری رسید، با ۲۲۱پیروزی، ۴۱تساوی، ۴۸شکست و ۵قهرمانی. آمار بیشترین بردی که در ۳۰۰بازی اول لیگ برتر نصیب مربیان شده: گواردیولا ۲۲۱، مورینیو ۱۸۹ و کلوپ ۱۸۸پیروزی. آرتتا هم در پیروزی سخت ۳بر ۲ در زمین تاتنهام به صدمین پیروزی در لیگ برتر رسید. تعداد بازی مورد نیاز برای رسیدن به ۱۰۰برد لیگ برتری: گواردیولا ۱۳۴، مورینیو ۱۴۲، کلوپ ۱۵۹، فرگوسن ۱۶۲، آرتتا ۱۶۹و ونگر ۱۷۹بازی.

آرسنال

آرسنال تنها تیم بدون شکست مقابل بیگ‌سیکس در این فصل لقب گرفت. نتایج بازی‌های آرسنال با این تیم‌ها:‌ منچسترسیتی (یک بر صفر و تساوی بدون گل)، لیورپول (یک‌- یک و ۳بر یک)، تاتنهام (۲- ۲ و برد ۳-۲)، چلسی (۲-۲ و ۵ بر صفر)، منچستریونایتد (۳ بر یک).

برای اولین‌بار از سپتامبر ۱۹۸۸در لیگ برتر، توپچی‌ها در ۲بازی‌ خارج از خانه پیاپی مقابل تاتنهام برنده شدند، برای اولین‌بار پس از ۸سال سیتی را شکست دادند و برای نخستین‌بار چلسی را با اختلاف ۵‌گل بردند.

آنها تا ۲فصل قبل فقط ۲بازی از ۱۷بازی خارج از خانه خود را مقابل اسپرز در لیگ برتر برده بودند(۶شکست و ۹تساوی).

این دومین برتری زودهنگام ۳بر صفر در دربی شمال لندن در لیگ برتر(دقیقه ۳۸) بود و تنها نمونه سریع‌تر آن نیز توسط آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا (۳بر صفر پس از ۳۴دقیقه در سپتامبر ۲۰۲۱) به‌دست آمده بود.

آرسنال در این فصل از لیگ ۱۶گل از کرنر به ثمر رسانده است. غیر از آرسنال یک تیم دیگر هم این آمار را دارد؛ وست برومویچ آلبیون تحت هدایت تونی پولیس در فصل ۱۷- ۲۰۱۶ با ۱۶گل.

۳گل از ۷گل آخر آرسنال در دربی شمال لندن، گل به‌خودی بازیکنان اسپرز بوده است‌(هوگو لوریس در ژانویه ۲۰۲۳، کریستین رومرو در سپتامبر ۲۰۲۳ و پیر-امیل هویبیرگ آوریل ۲۰۲۴).

بوکایو ساکا در این فصل از لیگ برتر ۱۵گل برای آرسنال به ثمر رسانده که بیشترین گل او در یک فصل است. ساکا پس از ایان رایت در فصل ۹۴-۱۹۹۳، دومین بازیکن انگلیسی است که در خانه و خارج از خانه مقابل اسپرز برای آرسنال گل می‌زند.

کریستین رومرو در این فصل لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۵گل برای تاتنهام شده است. عدد گل‌های این مدافع بیشتر از تعداد گل‌های این مهاجمان است: ژسوس ۴گل، مودریک ۴گل، سارابیا ۴گل، مادوئکه ۴گل و آنتونی یک‌گل.

سیتی

منچسترسیتی در ۸بازی از ۹بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر(یک تساوی) پیروز شده و در سفرهای خود در این فصل از این رقابت‌ها(۱۲) بیشتر از کل بازی‌های خارج از خانه قبلی‌(۱۱) پیروزی کسب کرده است.

ناتینگهام‌فارست در این فصل از لیگ برتر ۲۳گل از ضربات ایستگاهی‌(به استثنای ضربات پنالتی) دریافت کرده است. در تاریخ این رقابت‌ها، فولام در فصل ۱۴-۲۰۱۳(۲۸)، تاتنهام در فصل ۰۸-۲۰۰۷(۲۶)، و وست بروم در فصل ۱۱-۲۰۱۰(۲۴) تعداد بیشتری از این گل‌ها را در یک فصل دریافت کرده‌اند.

منچسترسیتی برای نخستین‌بار از فوریه تا آوریل ۲۰۲۲، خارج از خانه خود در لیگ برتر کلین‌شیت کرد.

کوین دی‌بروینه با اینکه در ۲۱بازی از ۵۴بازی منچسترسیتی در تمامی رقابت‌های این فصل حضور داشته ولی بیش از هر بازیکن دیگری‌(۱۵) برای باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ پاس گل داده است. در بازی با ناتینگهام این بازیکن بلژیکی برای هجدهمین‌بار بیش از ۲پاس گل در یک بازی لیگ برتری ارائه ‌کرد.

از آغاز فصل گذشته دی‌بروینه ۱۱بار در لیگ برتر به ارلینگ هالند پاس گل داده؛ حداقل ۳پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری به یک هم‌تیمی در این مدت.

کد خبر 848293 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی انگلیس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی