Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:27:41 GMT

بیش از 40 طرح در ایرانشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۲۴۷

بیش از 40 طرح در ایرانشهر افتتاح شد

نبی بخش داودی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح ها شامل چهار طرح تکمیل و توسعه شبکه آب آشامیدنی شهری با حجم بیش از 15 هزار متر، سه طرح خودکفایی در قالب گروه‌های همیار و زنان خودسرپرست زیر پوشش بهزیستی، افتتاح مرکز توانبخشی و آموزشی اوتیسم،چهار مهدکودک و روستا مهد، سه پایگاه بسیج در دهستان ابتر و 29 طرح خدمات شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 90 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 70 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
به گزارش ایرنا برگزاری نشست بصیرتی طلاب و مدرسین حوزه‌های علمیه و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از دیگر برنامه‌های ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در ایرانشهر بود.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اوتیسم بهداشت و درمان بهزیستی حوزه های علمیه دانشگاه علوم پزشکی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی کاشان: صبح امروز بر اثر برخورد واژگونی خودروی جیلی در اتوبان کاشان -قم چهار نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
این مصدومان پس از امدادرسانی نیرو‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم
  • زمین لرزه چهار و دو دهم ریشتری تیتکانلو شهر فاروج
  • زمین لرزه چهار و دو دهم ریشتری تیتکانلو
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر