Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:43:27 GMT

خرید امتیاز گاز در جنوب کرمان اقساطی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۳۳۹

خرید امتیاز گاز در جنوب کرمان اقساطی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی دیشب در آئین کلنگ زنی پروژه‌ی گاز رسانی به شهرستان منوجان گفت: خوشحالیم که امروز شاهد این هستیم که در شهر قلعه گنج و منوجان کلنگ پروژه‌ی گازرسانی به زمین خورد و به امید خدا در طی یکسال آینده گاز به مرکز این دو شهرستان و روستا‌های حومه‌ی شهر خواهد رسید و مردم ما از نعمت گاز که یک نعمت بزرگی است بهرمند می‌شوند و چرخ توسعه‌ی این مناطق با سرعت بیشتری خواهد چرخید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزودد: در دیداری که با تربتی رئیس  شرکت ملی گاز کشور داشتیم مقرر شد، همه‌ی مشترکین گاز در شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان و فاریاب هزینه‌ی دریافت امتیاز و اشتراک گاز را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

حمزه بیان کرد: به دلیل خشکسالی‌های اخیر مردم پنج شهرستان جنوبی اغلب توانائی خرید اشتراک گاز را به صورت یکجا ندارند.

نماینده پنج شهرستان جنوبی درمجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر در کهنوج دوازده هزار امتیاز آماده‌ی واگذاری است، ولی مردم توانایی خرید را ندارند و تنها ۱۷۰۰ اشتراک گاز در کهنوج واگذار شده است واگذاری امتیاز به صورت اقساطی انجام شود.

انتهای پیام /ی

گاز به جنوب کرمان رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند