Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:37:42 GMT

ساخت آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۳۷۷

ساخت آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید نور علیزاده میانجی مدیر عامل شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه حرم تا حرم گفت: ساخت قطعه گرمسار - سمنان به طول ۱۱۵ کیلومتر با اعتبار هزار میلیارد تومان و پیش بینی ۴۲ ماه زمان ساخت، از خرداد امسال آغاز شده و با توجه به پیشرفت کار، زود‌تر از زمان پیش بینی شده افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح آزاد راه حرم تا حرم به منظور گسترش شبکه آزاد راهی کشور در بستر BOT (مشارکت بخش خصوصی) با همکاری قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا از سال ۹۰-۸۹ از قم به گرمسار آغاز شد که در مدت دوسال ساخته و بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح به طول هزار کیلومتر، تنها آزاد راه شرق کشور است که با ساخت آن مسیر آزاد راهی کشور به دو هزار و ۵۰۰ کیلو متر میرسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در حال حاضر برای ساخت شش باند، قطعه دوم این آزاد راه که مسیر قم تا مشهد را به ۱۰ باند افزایش میدهد هزار نیروی کار و بیش از ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به کار گرفته شده است.

انتهای پیام / گ

جزئیات ساخت آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد