Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:20:16 GMT

دشمن در برابر اراده ملت ایران ناتوان است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۶۷۷

دشمن در برابر اراده ملت ایران ناتوان است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: ملت ایران همواره در صحنه حضور دارند و دشمن هیچگاه نمی تواند در مقابل خواست و اراده این ملت پیروز شود.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی چهارشنبه شب در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر افزود: با وجود اینکه دشمن قول داده بود که امسال ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را برگزار نمی کنند ولی این آئین ها به کوری چشم آنان با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و این نمایشگاه ها فرصتی برای ارائه بخشی از این دستاوردهاست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف و پشتیبانی آنان از انقلاب اسلامی وظیفه خدمت رسانی مسئولان به آنان را دوچندان تر می کند.
خورشیدی گفت: روابط عمومی‌ ها پل دو سویه برای اطلاع جامعه از کارکرد دستگاه های دولتی و همچنین اعلام نیازهای جامعه به دستگاههای اجرایی هستند.
وی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر به منظور نشان دادن بخشی از خدمات نظام به مردم ولایی و انقلابی استان بوشهر برپا شد که نقش دستگاه های اجرایی به خصوص روابط عمومی دستگاه ها قابل کتمان نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهرگفت: ایجاد 54 غرفه در کنار برگزاری جشن های شبانه سبب نشاط در بین مردم و اطلاع از عملکرد چهل ساله نظام را به دنبال داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرنیز گفت: خدمات قابل توجهی در طول چهل سال گذشته در جامعه ارائه شده که باید به اطلاع مردم برسد.
اسماعیل کاظمی افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی در دوران تکامل قرار دارد، اطلاع رسانی دستاوردهای آن به مردم و به خصوص قشر جوان ضروری است.
وی تصریح کرد: با شکل گیری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری، ایجاد نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب در سطح استان و به خصوص مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.
کاظمی یادآورشد: در این راستا و با مشارکت دستگاه های اجرایی و با ورود بخش خصوصی این نمایشگاه در شهر بوشهر ایجاد و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب فیلم، تیزر، مونشن گرافی و تجهیزات سخت افزاری به مدت پنج شب برپاشد.
وی ادامه داد: در کنار این نمایشگاه، جشن‌های شبانه با حضور هنرمندان بوشهری برگزار و از استقبال خوبی برخوردار شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: امسال شاهد اطلاع رسانی وسیع در عرصه خبر، گزارش و یاداشت های خبری از این نمایشگاه بودیم که نشان از توجه عرصه رسانه به اطلاع رسانی از خدمات نظام در قالب این نمایشگاه بوده است.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی 12 بهمن همزمان باآغاز دهه مبارک فجر در مدرسه سعادت برپا شد.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي چهل سالگي انقلاب نمايشگاه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است