Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم ۵۵۶هزار مشترک دارد که برای گسترش استفاده از سلول‌های خورشیدی با استاندار و معاون عمرانی استانداری هماهنگی لازم انجام شده است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی آهنین‌پنجه شامگاه چهارشنبه در نشست خبری دستاوردهای انقلاب اسلامی که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم 556 هزار مشترک دارد که این مشترکین 36 درصد مصارف خانگی، 15 درصد کشاورزی و 82 درصد مصارف صنعتی را شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلفات ده‌درصدی شبکه‌های توزیع افزود: بیش از 8 هزار و 400 کنتور فعال و هوشمند نصب کردیم و پیش‌بینی ما در اعتبارات بخش توزیع، 45 تا 50 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان کرد: 370 مگابایت پروانه برای نیروگاه‌های تولید پراکنده صادر شده است و بیش از هزار مگابایت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید پراکنده برق داشتیم.

همدان| همه روستاهای بیش از 10خانوار از نعمت برق و گاز بهره‌مندندبرنامه 3ساله ایران برای تأمین همه نیازهای صنعت برق عراق13 پروژه برقرسانی در استان بوشهر افتتاح شد

آهنین‌پنجه با اشاره به ابلاغ 7 برنامه مدیریت مصرف به شرکت توزیع نیروی برق استان قم، تأکید کرد: سرویس کولرهای آبی، تعیین ساعات کار اداری، خاموشی چاه‌های کشاورزی، همکاری صنایع و ادارات و بهره بردن از فناوری‌های نوین و استفاده از مولدهای خودتأمین از جمله برنامه‌های ابلاغی است.

وی عنوان کرد: نیروگاه تولید پراکنده 6مگابایتی توانا مشکلات دستجرد و قاهان را حل کرده، در سالی که با مشکلات کمبود برق گذشت در خلجستان هیچ خاموشی اعمال نکردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تصریح کرد: برای گسترش استفاده از سلول‌های خورشیدی، با استاندار و معاون عمرانی استانداری هماهنگی لازم صورت گرفته و 242 هکتار زمین واگذار شده یا مصوبه شورای برنامه‌ریزی را دریافت کردیم که به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

آهنین‌پنجه با اشاره به فرسودگی برخی از بخش‌های شبکه، خاطرنشان کرد: با همت همه همکاران، صنعت برق را به وضعیتی رساندیم که با حداقل خاموشی و مشکل در تابستان سال آینده مواجه باشیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان