Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:39:41 GMT

و بالاخره توقف روند فوق العاده لیونل مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۵۴۱۹

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 31 ساله بارسلونا، دیشب دقایق کوتاهی در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در شرایطی با تساوی 1-1 در استادیوم نوکمپ برابر رئال مادرید متوقف شد که برای دومین ال کلاسیکوی متوالی درر ترکیب اولیه خود قادر به استفاده از لیونل مسی نبود و ارنستو والورده ترجیح داد در مورد کاپیتان خود ریسک نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما مسی در نیمه دوم و برای نجات تیمش روانه میدان شد و علیرغم ارائه نمایشی پایین تر از استانداردهای خودش، در نهایت باعث تغییر روند بازی و فرار از شکست بارسا شد. دیشب و برای اولین بار از دسامبر سال 2018 و دیدار تشریفاتی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر تاتنهام، لیونل مسی در یک دیدار نه موفق به گلزنی شد و نه توانست پاس گل برای همبازیانش ارسال کند.

 

مسی در دیدار دیشب اسیر یارگیری فشرده بازیکنان رئال مادرید شد اما وی امیدوار است در دیدار برگشت در برنابئو با یافتن فضایی آزادتر، بیست و هفتمین گل های خود در تاریخ ال کلاسیکو را وارد دروازه رئال مادرید کند.

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه