Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:43:12 GMT

راهپیمایی 22 بهمن رزمایش دفاع از دین و مملکت است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۵۵۸۲

راهپیمایی 22 بهمن رزمایش دفاع از دین و مملکت است

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری در نشست شورای اداری شهرستان بافت، ضمن تبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا افزود: جبهه ضد انقلاب، ایادی خود را برای مقابله با ملت ایران بسیج کرده و نظام نیز آمادگی کامل برای دفاع از منافع مردم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید از 'فجر' بیاموزیم که به معنای پایان شب سیاه، جوشش، رویش و حرکت است و براستی هرگونه روشنی در دل تاریکی می‌ تواند دلالت بر فجر داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم سه مرتبه به 'زمان' قسم خورده است و تاکید داشته که شب (سیاهی) را به صبح (سفیدی) تبدیل کند یادآورشد: فجر به معنای گشایش نور در ظلمت است لذا این ارتباط معنایی موجب شده برخی از مفسرین آغاز ماه محرم و حرکت عظیم امام حسین (ع)، عید سعید قربان را به 'فجر' نامگذاری کنند و مبنای نامگذاری دهه فجر نیز همین موضوع است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اختلاف، سستی ایمان و اعتقاد، تکبر و هوای نفس، فراموشی دیگران، سستی و تنبلی و استفاده نکردن از ظرفیت های خدادادی را مهمترین مایه اخلال در حرکت دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه و دشمنی ها با لطف خدا و هدایت های داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر همه مشکلات فائق آمده است.
بصیری با اشاره به اینکه افتتاح طرح های دهه فجر دلالت بر وحدت، اتحاد، اعتقاد و تلاش دارد گفت: باید به دشمنان ثابت کنیم همچون گذشته تیرشان به سنگ می خورد و به خودشان اصابت خواهد کرد.
دبیر شورای تامین استان کرمان تصریح کرد: افتتاح های انجام شده در شهرستان بافت برای مردم مفید و بهترین هدیه مسئولان در دهه فجر به مردم است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان
با اشاره به وسعت استان و اهمیت مباحث نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی در کرمان اندیشیده شده است.
وی بر پرهیز از هرگونه شعار انحرافی و توجه به شعارهای وحدت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد.
شورای اداری شهرستان بافت شب گذشته با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری، امام جمعه بافت، نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری بافت برگزار شد.
3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ۲۲ بهمن اسلامی ایران انقلاب اسلامی دین مسئولان استانی و شهرستانی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه