Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:31:48 GMT

کارلوس کی روش در فرودگاه کلمبیا/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۵۶۹۸

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز در فرودگاه شهر بوگوتای کشور کلمبیا حاضر شد. وی در ابتدای حضورش با استقبال بی نظیر رسانه‌های این کشور و مردم قرار گرفت.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال کشور کلمبیا برای استقبال وی به فرودگاه رفته بود. کی روش به محض ورود به خاک کشور کلمبیا با استقبال یک هوادار ایرانی رو به رو شد، که این هوادار ایرانی با اهدای دسته گلی از کی روش به دلیل حضور ۸ ساله و زحماتش تشکر ویژه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارلوس کی روش بخاطر ورود به کشور کلمبیا اظهار خشنودی کرد و صحبت درباره فوتبال ملی این کشور را به وقت دیگری موکول کرد. به این ترتیب کی روش رسما امروز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا معرفی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرودگاه کلمبیا رئیس فدراسیون خاک فوتبال سرمربی تیم ملی تیم ملی رئیس فدراسیون کارلوس کی روش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.


کد خبر 849404 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم