Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:11:49 GMT

ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال در مورد گادوین منشا !

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۵۹۰۱

ساعت24-نوری پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر منشا بازیکن خوبی بود در لیست مازاد برانکو قرار نمی‌گرفت و از حضور او در استقلال حسابی تعجب کردم.

محمد نوری با اشاره به دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل پیکان اظهار داشت:

بازیهای دو تیم همیشه خوب و تاکتیکی بوده و علیرغم این که پیکان سالهاست موفق به شکست دادن استقلال نشده، اما این نمی‌تواند تضمینی برای پیروزی استقلال در این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت:

اولین بازی‌ها بعد از نیم فصل برای استقلال بسیار مهم است. در صورتی که آبی پوشان در یکی دو بازی ابتدای نیم فصل نتایج خوبی بگیرند بار روانی از روی آنها برداشته می‌شود و در دیدارهای بعدی راحت تر به میدان می‌روند.

نوری در رابطه با خریدهای جدید این تیم بیان داشت:

دو بازیکن خارجی جدید مثل هندوانه دربسته هستند. آنها با هر رزومه‌ای که به استقلال آمده باشند مهم نیست، بلکه مهم این است که بتوانند خیلی زود خود را با شرایط تیم و فضای هواداری وفق دهند.

وی با اشاره به جذب منشا بیان داشت:

از شنیدن این خبر کلی تعجب کردم. منشا از نظر فنی بازیکن خوبی است اما در این یکی دو ساله اخیر حاشیه‌های زیادی داشت و به همین دلیل دچار افت فنی شده بود و کم گل می‌زد. به نظر من اگر منشا خوب بود در لیست مازاد برانکو قرار نمی‌گرفت.

مدافع پیشین آبی‌ها تصریح کرد:

تنها در صورتی که استقلالی‌ها بتوانند حاشیه‌های منشا را مدیریت کنند می توان گفت از خرید این بازیکن سود کرده‌اند. ما پیشکسوتان استقلال از موفقیت این تیم خوشحال می‌شویم و واقعا امیدواریم منشا برخلاف حضورش در پرسپولیس، این طرف موفق باشد.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود