Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان در ادامه مواضع مغایر با منافع و اصول ملت فلسطین با تاکید بر آمادگی خود برای ازسرگیری مذاکرات خفت‌بار سازش، به اشغالگران قدس تضمین داد تمام تلاش‌های خود را برای حفظ امنیت آنها به کار گیرد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابومازن که مدت‌هاست دوره قانونی ریاستش در تشکیلات خودگردان به پایان رسیده و اخیرا بر خلاف قانون اساسی فلسطین، مجلس قانونگذاری فلسطین را از طریق دادگاهی که خود تشکیل داد، منحل کرد، از آمادگی کامل خود برای ازسرگیری مذاکرات بی‌نتیجه سازش با اشغالگران قدس خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پافشاری ابومازن بر مذاکرات سازش و دغدغه تامین امنیت اشغالگران قدس

وی در سخنانی در سمینار آزادی و صلح فلسطینی در رام الله اشغالی در حضور یک هیئت صهیونیست خطاب به صهیونیست‌های اشغالگر گفت : دستان ما برای کار در راستای برقراری صلح(سازش با اشغالگران) باز خواهد بود، زیرا بدون حل مسئله فلسطین، هیچ ثبات و امنیتی نه در منطقه و نه در جهان وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، ابومازن افزود : من بیش از هر زمانی در گذشته به صلح(سازش) ایمان دارم و به دنبال جنگ(مقاومت بر ضد اشغالگری) نیستم، وامیدوارم که نتایج انتخابات آتی اسرائیل منجر به آمدن کسانی شود که واقعا به صلح ایمان دارند.

وی اظهار داشت : ما به خاطر ایمان عمیق به صلح(سازش) که همچنان منتظر آن هستیم، پس از توافق اسلو، اسرائیل را به رسمیت شناختیم و اکنون خواهان زندگی در صلح بر اساس راه حل  دو دولت هستیم.

ران کوهین و یوفان رحامیم از جمله شخصیت‌های صهیونیستی عضو هیئت رژیم صهیونیستی در نشست با ابومازن بودند.
انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل محمود عباس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل محمود عباس اسرائیل محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند

یک عضو ارشد مجلس سنای آمریکا مدعی شد که این مجلس توافق امنیتی میان عربستان و آمریکا را بدون عادی‌سازی رابطه میان ریاض و تل‌آویو تصویب نخواهد کرد.

به گزارش فارس؛ لیندسی گراهام که از حامیان سرسخت رژیم اسرائیل است در گفتگو با پایگاه «جوئیش‌اینسایدر» گفت که سعودی‌ها هیچ رفتاری که حاکی از تمایل آن‌ها برای توافق با آمریکا بدون سازش با اسرائیل باشد نشان نداده‌اند. 

دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» از مدت‌ها پیش به دنبال عادی‌سازی روابط عربستان سعودی و اسرائیل به عنوان ادامه توافقاتی است که در دولت دونالد ترامپ به «توافقات ابراهیم» معروف شد. 

عربستان سعودی به عنوان بخشی از این توافق خواستار امضای یک قرارداد دفاعی-امنیتی با آمریکا است. ریاض علاوه بر این، برای عادی‌سازی رابطه با اسرائیل خواستار متعهد شدن اسرائیل به مسیری برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است