Web Analytics Made Easy - Statcounter



شرکت تیونینگ ABT یک نسخه اسپرت از آئودی RS4 پلاس استیشن با توانی بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار را در یک پیست برفی آزمایش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت ABT Sportsline یک شرکت تیونینگ آلمانی است که معمولاً ارتقاء محصولات گروه فولکس‌واگن را در دستور کار دارد. حال این‌ بار این شرکت یک دستگاه آئودی RS4 پلاس استیشن را که خود نسخه اسپرت و تقویت شده این خودرو به شمار می‎رود، ارتقاء داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو به یک پیشرانه ۲.۹ لیتری دو توربو ۶ سیلندر V شکل مجهز شده که نیروی عظیم ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‎کند. این در حالی است که موتور مذکور در نسخه استاندارد آئودی RS4 توان تولید ۴۴۴ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر را داراست.

همچنین این شرکت در ازای دریافت مبلغی بیش‌تر، امکان دستیابی این پیشرانه به توان ۵۳۰ اسب‌بخار را نیز فراهم می‌کند. با وجود این‌که این تیونر آلمانی اطلاعات دقیقی از شتاب خودرو اعلام نکرده اما با توجه به شتاب صفر تا صد بسیار سریع ۴.۱ ثانیه‌ای در نسخه استاندارد، گمان می‌رود که در این مدل شتاب صفر تا صد در مدت زمانی کمتر از ۴ ثانیه ثبت شود. از دیگر تغییرات در بخش فنی خودرو می‌توان به بهبود هندلینگ و پایداری خودرو با بکارگیری سیستم فرمان اسپرت زدلرزش اشاره کرد که موجب می‌شود RS4 پلاس تیونینگ این شرکت قابلیت‌های بسیار بالایی در مسیر‌های لغزنده و برفی داشته باشد.

همچنین خروجی‌‎های اگزوز خودرو با پوسته فیبر‌کربنی تزیین شده و یک پکیج فیبر‌کربن نیز قابل سفارش خواهد بود. برای تکمیل نمای ظاهری خودرو این شرکت از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق استفاده کرده تا با رنگ مشکی براق جایگزین شده با قسمت‌های کرومی تزئینی بدنه همخوانی داشته باشد.

از دیگر نکات جالب توجه در این خودرو این است که با گشودن درب‌ها تصویر گرافیکی RS4 پلاس ABT با نورپردازی LED بر روی رکاب نمایش داده می‌شود. این خودروی بسیار خاص تنها در تعداد ۵۰ دستگاه به تولید می‌رسد و قرار است برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو به صورت رسمی رونمایی شود. بر‌خلاف رنگ‌آمیزی قرمز در نمونه اولیه، این خودرو قرار است با رنگ سبز افعی عرضه شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Audi RS4+ Avant ABT Sportsline را مشاهده می‌کنید.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده و دوربین دنده عقب است

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ در دو نسخه با دو موتور چهار سیلندر توربو دیزل عرضه می‎‌شود، نسخه اول دارای یک موتور ۱.۹ لیتری با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است و نسخه دوم از یک موتور ۳.۰ لیتری با ۱۴۰ کیلووات قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد، هر دو نسخه با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک با محرک ارسال شده به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ متحرک همراه می‌شوند.

شرکت تولیدکننده ادعا کرده است که مصرف سوخت ترکیبی خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ با توجه به نوع آن بین ۶.۷ تا ۷.۰ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت است، ظرفیت مخزن سوخت هر دو نسخه از این خودرو ۷۶ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۲۸۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۸۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۱۲۵ میلی‌متر است.

خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، دو پورت USB-C و یک پورت USB-A اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و نارنجی به فروش می‌رسد.

کد خبر 748301

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول