Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:38:17 GMT

بانوان همدانی در همایش پیاده روی شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۶۳۰۱

بانوان همدانی در همایش پیاده روی شرکت کردند

همدان- ایرنا- همایش پیاده روی صبحگاهی بانوان همدانی گرامیداشت دهه مبارک فجر روز پنجشنبه با مشارکت 300 ورزشکار در همدان برگزار شد.

نائب رییس هیات ورزش های همگانی همدان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این همایش ورزشکاران به انجام حرکات ورزشی پرداختند افزود: این پیاده روی با هدف ارتقا و سلامت بانوان همدانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم روحی با مطلوب دانستن شرایط فعالیت بانوان در ورزش های همگانی گفت: هم اکنون بانوان همدانی همه روزه در سالن های ورزشی به صورت رایگان به انجام حرکات ورزشی می پردازند.
وی افزود: در این سالن ها مربیان ورزش صبحگاهی بانوان آموزش های تمرینی مناسب رده های سنی مختلف را ارایه می دهند.
روحی خاطرنشان کرد: هر هفته برنامه های متنوع ورزشی را برای بانوان همدانی اجرا می کنیم و مهمترین آنها برگزاری ورزش صبحگاهی و پیاده روی است.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون یکصد برنامه متنوع فرهنگی ورزشی برای بانوان فعال در ورزش های همگانی برگزار کرده ایم.
هم اکنون بیش از 13 هزار بانوی همدانی در ورزش های همگانی این استان فعالیت دارند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان پياده روي همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی