Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، دور مقدماتی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قسمت آقایان پانزدهم بهمن ماه جاری در سالن بدمینتون شهرستان کرج در قسمت یک نفره برگزار شد و بازیکنان راه یافته به جدول اصلی این رقابت ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس محمدعلی فقیه خراسانی بدمینتون باز یزدی به مصاف علی نهمان از عراق رفت و با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.

شایان ذکر است بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت بازیکنان ۲۹ کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد بدمینتون مسابقات بین المللی فجر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.   پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز ۱۲۹۹ بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز