Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،امروز آخرین بازی هفته شانزدهم بین تیم‌های استقلال و پیکان برگزار می‌شود تا پرونده مسابقات این هفته بسته شود. این دیدار اولین بازی رسمی حسین فرکی در پیکان است که مقابل تیم متحول شده استقلال قرار می‌گیرد. در این رابطه گفتگویی با آرمان قاسمی کاپیتان پیکان انجام دادیم که او خبر از سبک جدیدی از فوتبال خودروسازان را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با استقلال را چطور می‌بینی؟

بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هر شرایط سخت است و باید با آمادگی کامل مقابل این تیم‌ها قرار گرفت. تیم ما با اینکه چند مدتی را به دلیل تغییرات کادر فنی بلاتکلیف بود ولی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی با استقلال هستیم.

با یک استقلال متحول شده روبه رو خواهید شد؟

من گفتم که تیم های استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی، تیم‌های قدرتمندی هستند که چه تقویت شده باشند چه تقویت نشده بازی کردن با آنها راحت نیست. در هرحال تیم ما هم تقویت شده و کادر جدیدی نیز هدایت تیم را برعهده گرفته که قطعا فوتبال جدیدی را از پیکان خواهید دید. شرایط تیم ما نسبت به نیم‌فصل اول فرق کرده و فوتبال مالکانه و روی زمین را ارایه خواهیم کرد. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند ولی متاسفانه جابر انصاری آسیب دید و فصل را از دست داد اما سایر نفرات آماده هستند. ما مارکو را از صربستان گرفتیم که بازیکن خوبی است و به تیم کمک خواهد کرد.

استقلال هم بازیکن زیاد گرفته که یکی از آنها برای شما بیشتر شناخته شده است.

بله من می‌دانم منظور شما منشاست که خود ما شناخت کافی از او داریم. منشا فصل گذشته در لیگ برای پرسپولیس چندان خوب کار نکرد ولی در آسیا عالی بود. منشا یک بازیکن ضدحمله است و به درد تیم‌هایی می‌خورد که فوتبال دفاع و ضدحمله را انجام می‌دهند. دلیل موفقیت او در آسیا، برای پرسپولیس این بود که پرسپولیس در آسیا ضدحمله می‌زد ولی در لیگ، فوتبال روبه جلو و مالکانه را انجام می‌داد. او در پیکان هم بازی می‌کرد متخصص ضدحمله بود که توانست گل‌های زیادی هم به ثمر برساند.

فکر می‌کنید او در استقلال موفق نشود؟

شرایط استقلال هم مثل پرسپولیس است و فوتبال رو به جلو را انجام می‌دهد که سخت است منشا بتواند در این تاکتیک جواب دهد. خود من دوست دارم او در استقلال هم موفق شود ولی کار سختی دارد.

اگر این‌طور است چرا خود پیکان او را نخرید؟

اول اینکه پیکان بازیکن خارجی با قیمت بالا را نمی‌تواند جذب کند. شما قطعا مطلع هستید که خرید بازیکن خارجی ارز می‌خواهد که بخواهی 50 هزار دلار هم هزینه کنی خودش کلی پول می‌شود. ضمن اینکه خیلی از بازیکنان وقتی وارد استقلال و پرسپولیس می‌شوند و چند مدتی در این تیم‌ها بازی می‌کنند، موقع جدا شدن سخت در دیگر تیم‌ها جواب می‌دهند. منشا هم چون در پرسپولیس بازی کرده و هواداران زیادی را دیده و در رسانه‌ها نیز مانور داده شده بهتر بود که به یک تیمی مثل پرسپولیس برود. البته تیم ما در خط حمله بازیکن خوب دارد و از این بابت مشکل خاصی نداریم.

خود تو هم یک زمانی خوب گل می‌زدی ولی دیگر خبری از کاشته‌هایت نیست؟

ما نیم‌فصل اول روی هم رفته شاید پنج الی شش خطا پشت 18 قدم گرفتیم که یکی یا دوتایش سمت من بود. تیم ما نیم‌فصل اول و حتی فصل گذشته خطای پشت محوطه جریمه کمتر صاحب شده که همین موضوع هم باعث شده من کاشته آن چنانی نزنم. باور کنید من در یک تمرین هشت تا کاشته پشت محوطه جریمه زدم که پنج تا را گل کردم. ما باید خطا زیاد بگیریم تا من هم از این طریق گل بزنم. من دفاع چپ هستم که بیشتر کار دفاعی را انجام می‌دهم تا در کار حمله شرکت کنم.

با این حرف‌ها استقلال نباید پشت محوطه جریمه کاشته بدهد؟

امیدوارم که بدهد. (می‌خندد)

فکر می‌کنی پیکان دوباره به اوج برگردد؟

ما باید امتیازات از دست رفته نیم‌فصل اول را جبران کنیم. آقای فرکی مربی باتجربه‌ای است که دانش او به کار تیم خواهد آمد و جبران خواهیم کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرمان قاسمی استقلال و پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش