Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:53:34 GMT

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای پیله وران

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۰۶۹

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای پیله وران

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، زمین چمن مصنوعی روستای پیله وران با حضور امیر رضا خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای احداث این چمن مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده هزینه شده است.

در ادامه خادم به همراه سلطان حسینی و کامران از پروژه نیمه تمام سالن ورزشی روستای برکان بازدید به عمل آوردند. سالن ورزشی نیمه تمام برکان پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی دارد.

گفتنی است: روستاهای پیله وران و برکان از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان است. 

 

انتهای پیام/م 

 

افتتاح زمین چمن مصنوعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعاتی در مورد تغییر نام دو باشگاه فوتبالی معروف گفت: هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پیروزی اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

وی افزود: مراسمی با حضور قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته برای کشور افتخار آفرینی کردند، برگزار خواهد شد و پاداش آنها که مبلغی معادل ۲۳۰ میلیارد تومان است به آنها پرداخت می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین